Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 13:22 - Поздрави Джулс !
Автор: sevdabg Категория: Поезия   
Прочетен: 3763 Коментари: 11 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
kleopatrasv.blog.bg/poezia/2010/10/27/imam-udovolstvieto-da-vi-predstavia-nai-nashumialata-stihosb.626088



image

Когато поетите пишат,
за мен е най-добре ...
да чета...
Моето възхищение Джулс,
ще е с този стих на Кирето
:

ПОСЛЕДНИЯТ МАГ

През пролука в небесния свод,
весел маг милостиво наднича.
Млечен път блести като брод,
през реката на Безграничното.
Спи Светът, омагьосан с Надежда,
в сънища чезне на дните грехът.
Магът, към бъдното с Обич поглежда
и поправя неравности в нашия път.
Звезден куп от съдби, устремени нагоре,
Търсят Истина, вперили взор,
към врата на Познание, тайно отворена,
привлечени с песен от ангелски хор.
Вълшебства невиждани, магът дарява
на всяка достойна и светла душа,
а Светът - във съня си, по-чист засиява
и в багри прекрасни се къпе нощта.
Слагат оръжие завист и зло,
коленичи посрамен най-върлият враг.
В ослепително бяло, игриво кълбо,
Светлината се сгушва в последния Маг.
През пролука в небесния свод,
индигов Човек просветено наднича,
разгадал безпогрешно Вселенския код,
във вярност към Мага се врича.
Вълшебник – ту страшен, ту весел, ту строг,
но всъщност безкрай ни обича.
Последният Маг – всемогъщият Бог,
към нас милостиво наднича...

Кирил ПАЛАЧОРОВ, Бургас, 27.10.2010


Прегръщам ви Приятели - Джулс, Кире, Светле !!!!!!!!!!!







Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batstefan - Присъединявам се към поздравите
28.10.2010 13:31
Прегръщам те, предай прегръдките ми!
цитирай
2. sevdabg - Благодаря БатСтефане,
28.10.2010 13:33
Въпреки и виртуални - приемам ги;)))
И ще предам нататък :))))))))))),
прегръщайки тези прекрасни хора.
И най вече Джулс.

Поздрави !
цитирай
3. анонимен - :)))
28.10.2010 13:34
Севде, освен моето скромно участие по корицата, аз нямам друго в тази книжка. Така че, за поздравите се обръщай към авторката на стиховете и към Светла....
цитирай
4. sevdabg - Скромните нещо не ги ценя в последно време
28.10.2010 13:37
А и кого ще прегръщам - пак аз ще реша Ан 3 ;)
:)))))))))))))


цитирай
5. batstefan - ама и аз много си я обичкам.
28.10.2010 13:39

И най вече Джулс.

Поздрави ![/quote]
цитирай
6. sevdabg - Обяснявам на изтритите
28.10.2010 14:04
Знаете че в Блога ми трудно се промъкват анонимни мнения.
Голяма модерация тук :)))))))
И все пак съм пускала повече коментари отколкото ми се е искало.
Но..
Сега
В този постинг-
няма да се случи, да види одобрение коментар, който не е точно по темата
Защото темата и стихосбирката на Джулс е Прекрасна!
цитирай
7. makont - Желая и от сърце успех
28.10.2010 15:25
и нови стихове. А Кирето да вземе да се яви по служба, че много ни липсва. Прекрасен стих и и отива на стихосбирката на Джул. Прегръдки и от мен!
цитирай
8. blagovestie - Джу е страхотна
28.10.2010 16:02
и всеки усеща прямотата и детската чистота, които прозират от стиховете й.
Успех на стихосбирката и от тук! :))))
цитирай
9. yuliya2006 - СЕВДЕ, БЛАГОДАРЯ ТИ! ПРИЯТЕЛИ И НА ...
28.10.2010 16:22
СЕВДЕ, БЛАГОДАРЯ ТИ! ПРИЯТЕЛИ И НА ВАС БЛАГОДАРЯ!

ТРОГНАТА СЪМ, ПРОСТО НЕ ВЯРВАМ, БЛАГОДАРЯ!

МОЯ ПОЗДРАВ КЪМ ВСИЧКИ!


АРЖЕНТИНСКО ТАНГО


Аржентинско танго- страст и жар
и танцуваме с теб днес двама.
Ти си мъж, латино - мъжкар,
аз съм огнена, с очи черни дама.

Аржентинско танго-страст и жар,
танцуваме в тази нощ без луна.
Ризата полепнала по теб - О, чар
и шапката до очите си прихлупил.

Аржентинско танго - страст и жар
а роклята ми за теб се разцепва.
Преплитаме тела, застиваме в покой
и отново рязко движения правим.

Аржентинско танго- страст и жар,
на стол седиш като ездач.
До теб стоя, аз птица съм ще литна
и двамата от съблазън, притегляме се.

Аржентинско танго, страст и жар,
любовни сцени от един живот.
Изгарящи, изпепеляващи, нетленни,
отнасят ни в друг свят- всемир.

13.11.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. kosara2008 - освен топлите поздрави за Джулия и попътен вятър на вълшебната и Книга,
29.10.2010 11:06
я прегръщам силно и й пожелавам цялата Обич, която може да понесе прекрасното и Сърце! я люблю тебя, Джулия!!!:) мисля, че на руски е още по -горещо:)


Севдаизгоро, моето здравей.че е и за теб защото си Приятел!
цитирай
11. kleopatrasv - Джу, преди всичко е добра прияте...
30.10.2010 12:58
Джу, преди всичко е добра приятелка .., благодаря ти за подкрепата и топлите поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1920510
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930