Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2012 18:17 - Жени - Европейското по футбол започва .. ;)
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 5019 Коментари: 11 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Правила :

(старо, но златно!)

На вниманието на всички отчаяни съпруги!

Правило 1.

От 8-ми юни до 1-ви юли си длъжна да четеш спортната рубрика на вестниците, за да знаеш какво става на Европейското първенство, в такъв случай ще можеш да поддържаш разговор. Ако не го направиш, ще гледам лошо на това или просто ще те игнорирам. В НИКАКЪВ случай не се жалвай от липса на внимание.

Правило 2.

По време на Европейското телевизорът ми принадлежи без никакви изключения. Не помисляй даже да погледнеш дистанционното.

Правило 3.

Ако минаваш пред телевизора по време на мач, нямам нищо против, но само ако е пълзешком и не ми отвличаш вниманието.

Правило 4.

По време на мач ще съм сляп, глух, ням, освен в случаите, когато ще трябва да ми се напълни чашата или да хапна нещо.

Правило 5.

Ще е много разумно от твоя страна да държиш в хладилника поне 11 бири, както и много храна.
И, моля, не прави физиономии, когато идват приятели
да гледаме заедно. Ще може да ползваш телевизора между полунощ и шест сутринта, при условие, че не се повтаря някой хубав мач.

Правило 6.

Моля, моля, моля, ако видиш, че съм разстроен защото моят отбор губи (нищо че нашите не са там), В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не казвай „това е само една игра“, „не се ядосвай“ или „следващия път пък може да победят“.

Правило 7.

Ти можеш да поседиш с мен и да гледаш един мач, може на полувремето да поговориш с мен, при условие, че показват реклами, и аз съм доволен от резултата след първото полувреме. Забележи, че казах „един мач“, така че не опитвай да използваш шампионата, за да „прекарваме повече заедно“.

Правило 8.

Повторението на головете е много важно. И не ми пука, че съм ги видял преди. Искам да ги гледам отново.
Много пъти.

Правило 9.

Кажи на твоите приятелки да не измислят разни вечеринки или да организират празници, които да изискват моето присъствие, защото:
1) няма да отида и
2) няма да отида
3) и няма да отида

Правило 10.

Но ако приятел ме покани и неговият телевизор е по-хубав и по-голям от нашия, ще отидем задължително.

Правило 11.

Дневният обзор също е важен, колкото самите мачове. Даже и не опитвай да кажеш: „това вече си го гледал“ или „да погледаме заедно“, отговорът ще бъде:
„виж Правило 2″.

Правило 12.

И последно, моля, въздържай се от изказвания от типа на „Слава Богу, че Европейското или световното са през 2 години“, защото скоро след това ще е Шампионската лига, шампионатът на Италия, Испания и т.н.

Благодаря за сътрудничеството!

Вашият фаворит? ;)








Тагове:   футбол,   жени,


Гласувай:
17



1. karambol5 - Номер 6 .. ,,таковата...
08.06.2012 20:34
Номер 6 .. ,,таковата...
цитирай
2. yotovava - Чак пък :)))))))))))))
08.06.2012 21:42
Вкъщи за щастие никой не е запалянко. Само малкият отвреме навреме се съюзява с баща си и изглеждат по някой слалом :))))))))))))))))
цитирай
3. bigbro - Поздрави!
08.06.2012 22:41
Добавка: 11 бири са само за първия мач...:)))
цитирай
4. ketcakuatl - БЕ ТИ ЖИВА ЛИ СИ?
09.06.2012 01:00
Ами така си е! А после не следва 'някакво' първенство а ОЛИМПИАДА!!!
Светът не е само футбол, нали!!! Еми идеална възможност имате за клюки между приятелки, шев и кройка, фитнес с изневери дори... Аде сега - все топката у нас... Интриги и долни инсинуации ръйш...
цитирай
5. melina88 - Е че какво лошо има в това аз без футол ...
09.06.2012 06:28
Е че какво лошо има в това аз без футол не мога да живея къде пише че само мъжете гледат мачове :)
цитирай
6. makont - А, Севде,
09.06.2012 09:58
никакво отчаяние. Започва месецът на жената. Идеалното време да похойкаш по магазини, на кафе с приятелки, на фризьор или нещо подобно. Никой няма да забележи отсъствието ти и да мрънка: "Хайде бе, какъв беше този фризьор, 5 часа" - примерно. Така че, в атака.
цитирай
7. sevdabg - Aх че сладки коментари :))))
09.06.2012 11:36
То и аз Мелина съм си запалена футболна фенка.. И по отдавнашните съблогъри тук знаят това :))) Пуснах една шегаджийска тема за weekend-a :)
Но.. да си кажа и моят фаворит за Евро 2012 де -
Русия все пак ;)
цитирай
8. georgealall - Никаква Русия
11.06.2012 16:23
Германия - DEUTSCHLAND UBER ALLES! ALLEMANIA!
цитирай
9. georgealall - харесаха ми правилата 2...
11.06.2012 16:24
...и 9
цитирай
10. georgealall - Ето малко правила и от мен - Ф1
11.06.2012 16:38
1. всяка неделя има формула точно в 3, 00 европейско време.
(освен когато форумалата е в Канада, Австралия или някъде там) - тоав означава, че поне 2 часа не можеш ад разполагаш с телевизора.
2. Квалификациите също са мноог важни, и хич не ми казвай "те не се съзтезават помежду си" и "нищо не правят".
3. показването на точките, разливането на шампанското и пресконференцията също са много важни и не си помисляй да превключиш след като се извъртят обиколките.
4. Не си помисляй да смениш канала през рекламите - те са ужасно кратки и може да пропусна някой питстоп
5. Ако все пак смениш канала не отиваш на разни "женски " канали а погледни мотокроса или ралито.
6.Не изтърсвай глупости от рода "имам чувството , че си мениджър на Алонсо, пък аз да не знам" и " вес имам чувството че си роднина на някой от Алонсо . Ако е така ще ми кажеш ли колок пари ти превждат по банковата сметка да викам и аз за него".
7. Ако в 10 часа вечерта ти откажат секс заради нощния тур в Сингапур или Малайзия, които ще продължат няколко часа - не се впрягай.
8. не се надявай да гледаш последния епизод на Отчаяните съпруги докато в Канада се решва кой ще шампионът - Фетел или Алонсо.
9. Ако решиш да излезеш навън по време на обиколките не очаквай да забележа или да ес лигавя и да ти викам "скъпа, остани". Междувременно, може да изхвърлиш боклука.
10.Ако решиш да гледаш с мен се въздържай от коментари и особено - от въпроси.
11. Едва след като пресконференцията свърши мога да ти обръна внимание.
12. не се жалвай когато Формулата се проточи 3-4 часа (като в майлайзия( поради екстремни условия и не со очретва скоор да си лягам. лягай се без мен, аз си лягам с Фетел.
13. не ми прави сцени за език не може на онзи мръсен негър, дето само се блъска в някого да не му викам "печка", "кимур" и т.н.
цитирай
11. imbe - K1
15.06.2012 17:24
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1917168
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15143
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031