Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2011 09:06 - почасова ставка и гъвкаво работно време предлага ГЕРБ
Автор: sevdabg Категория: Бизнес   
Прочетен: 11861 Коментари: 13 Гласове:
37

Последна промяна: 07.04.2011 20:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

18:16  |  5 април 2011 

ГЕРБ обмисля почасова ставка и гъвкаво работно време

Менда Стоянова обяви, че е възможен ръст на минималната заплата, но по сектори.
Трябва да спрем да говорим за минимална заплата, а да помислим за въвеждането на минимална часова ставка. Това каза председателят на бюджетната комисия Менда Стоянова.
Ако тази идея се възприеме, трябва да се направят промени в Кодекса на труда, заяви Стоянова на пресконференция на парламентарната група на ГЕРБ, предаде БТА.
Трябва да дадем възможност за ново, по-гъвкаво работно време и по-гъвкава работна сила, смята депутатката от ГЕРБ. Така работодателите ще могат да наемат допълнително работници за почасова работа, смята Стоянова.

Тя допълни още, че минималната работна заплата трябва да се повишава, но само в тези сектори, в които има растеж и добра производителност. Според нея е по-основателно да се обмисли идеята за диференцирана работна заплата по браншове, в които да се постигне договореност за минималното заплащане.

По темата за евентуално повишаване на минималната заплата и пенсиите,  Стоянова каза още, че това е желание
и на ГЕРБ. Първо обаче трябва да се увеличи броят на работещите, за да има повече отчисления и така тези, които имат нужда, ще получат повишение на доходите си. Стоянова добави, че условията да се случи това са мерките, които правителството следва - ниски данъци за добра инвестиционна среда, финансова стабилност, прозрачност. ………….
 

Със съкръщение от Dir.bg

И
dnes.dir.bg/news/zaplata-menda-stojanova-pochasova-rabota-sporat-zaplatite-8369782

15:08  |  7 април 2011


Министър Тотю Младенов заяви, че е крайно време в България освен минимална работна заплата, да се въведе и минимално почасово заплащане. ...............

Почасовото заплащане ще осигури по-голяма гъвкавост на пазара на труда, смята Тотю Младенов, цитиран от БТА.
Той допълни, че предложението ще бъде обсъдено на тристранен съвет.


 




Гласувай:
38



1. ivankalilova - Знам ли. . . . . ДАНО. . . . . . :)))))...
06.04.2011 12:01
Знам ли.....ДАНО......:)))))))))))))))
цитирай
2. hristo27 - "Дано, дано, дано. . . " и ...
06.04.2011 13:24
"Дано, дано, дано..." и Богдана Карадочева! :):):)
цитирай
3. sevdabg - :))))))))
06.04.2011 16:16
Ах вие ...;)
Каква веселба сте си спретнали на тази сериозна тема...
А песента на Богдана харесвам
Харесвам и Богдана :)

Но се чудя дали ще харесам намеренията.
споделени по-горе в статията,
когато ги видя изпълнени ?

;)

Поздрави !!!
цитирай
4. demidin - Браво на герберите, откриха топ...
06.04.2011 17:00
Браво на герберите,откриха топлата вода!
Че аз от дванадесет години съм на часова ставка и именно това ме задържа в България!
Преди това бях на задгранични командировъчни:)))))))
Но за съжаление никак не ми е гъвкаво работното време:((((
цитирай
5. makont - Любимка ми е тази Менда,
06.04.2011 17:39
като каже "бюжет" и мед и капе от устата. Добре, че не и се налага да казва по-сложни думи. Усмивки Севде, че ми иде часът за работа.
цитирай
6. sevdabg - Топла ли е - студена ли е, но
06.04.2011 18:31
demidin написа:
Браво на герберите,откриха топлата вода!
Че аз от дванадесет години съм на часова ставка и именно това ме задържа в България!
Преди това бях на задгранични командировъчни:)))))))
Но за съжаление никак не ми е гъвкаво работното време:((((



си прав за това, че фирмите от години вече си работят на часова ставка, въпреки проверките и финансовите санкции на ИТ или Нап-ърите....


Поздрави !
цитирай
7. sevdabg - Аз лично харесвам Менда Стоянова , Маконт :)
06.04.2011 18:33
makont написа:
като каже "бюжет" и мед и капе от устата. Добре, че не и се налага да казва по-сложни думи. Усмивки Севде, че ми иде часът за работа.



И мисля не в сложните думички е проблема .. ;)

Гледам и на теб ти се доработва, като на мен-
в късния следобяд :))))))

Поздрави !
цитирай
8. dolsineq - По-добре да се помисли са защита на ...
06.04.2011 21:22
По-добре да се помисли са защита на работника от частните работодатели, че си играят с хората както си искат. Ползват ги по един месец, а после ги гонят като мръсни котета.
цитирай
9. hatanasov - Колелото се върти!
06.04.2011 23:19
Така са работили още от най-древната професия, та и до сега.
цитирай
10. sande - Поздрави за постинга!
07.04.2011 05:10
Добре сме, но ще се оправим.
цитирай
11. ddiaries - работила съм
07.04.2011 11:58
при гъвкаво работно време и мога да кажа, че абсолютно има смисъл от такъв график.
Никой не те гледа на кръв като дойдеш в 9:15.. спират въпросите защо си се успал или как така си попаднал точно ти в задръстване.
Когато имаш как работиш до по- късно, когато имаш нужда си тръгваш по- рано.

Изключително удобно е и повишава производителността на труда.
цитирай
12. bigbrother2 - Ако се осигури равнопоставеност ...
07.04.2011 12:30
Ако се осигури равнопоставеност между фирмите, малки и големи, ще е доста по-полезно.
цитирай
13. sevdabg - Благодаря на всички за изразените мнения !!!
07.04.2011 18:07
С някои съм съгласна, с други - не..
Но нека изчакаме промените които евентуално ще се направят в КТ.
Със сигурност и тогава ще пусна постинг по темата, за да я разискваме в Блог-а;)
...диференцирана работна заплата по браншове... ми е мечтата...

Брадърче, в какъв смисъл равнопоставеност?
Те и сега са равнопоставени по отношение съответна конкурентна среда.
А печалбата е индивидуална за фирмата - малка или голяма-
и зависи от много елементи.

Поздрави на всички и приятна вечер Приятели !!!

Онзи с минуса - си знае ;))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1920294
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930