Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2011 09:10 - "Индъстри Уоч": Инвестициите в частния сектор продължават да стагнират - 05.06.2011
Автор: sevdabg Категория: Бизнес   
Прочетен: 5356 Коментари: 21 Гласове:
18

Последна промяна: 08.06.2011 13:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Свиване на фискалните стимули може да върне обратно в рецесия европейската индустрия, а оттам би се свило търсенето за българските износители.

Това е един от изводите в извънреден доклад на консултантската компания за макро рисковете в Европа и България до 2012 г. "Устойчиво възстановяване или нова криза?".

Изводите са посочени в съобщение на компанията до медиите."ЕС е основният търговски партньор на България и затова българската индустрия следва развитието на пазара в Европа.

Сега най-важният въпрос е дали Европа върви по-стабилен път на възстановяване или предстои нова рецесия, т.нар. второ дъно на кризата в ЕС, както и в САЩ", пише в доклада.

Според "Индъстри Уоч" инвестициите и кредитът към частния сектор продължават да стагнират в Европа. Освен
това правителствата от ЕС са добавили над 2 трилиона евро към държавния дълг под формата на директни субсидии за банки и финансови стимули.

Свиване на фискалните стимули може да върне обратно в рецесия европейската индустрия, а оттам би се свило търсенето за българските износители, е друг от изводите на организацията.

"В случай на продължение и географско разрастване на дълговата криза в Европа ще има
нови сътресения във финансовия сектор. Ако това се случи, апетитът на чуждестранните индивидуални и институционални инвеститори към инвестиции в Източна Европа ще намалее", се посочва в доклада.

.................

http://www.dnes.bg/business/2011/06/05/svivane-na-fiskalnite-stimuli-moje-da-vyrne-recesiiata-v-es.120489

Аз се уморих от тази Криза.

Вие?

Ще оставя постинга отворен и ще допълвам с всичко ново по темата - България и еврозоната.

За сега предлагам на вашето внимание и следните публикации:

България в еврозоната само ако не плаща заради фалирали страни

30.05.2011 20:43

Страната ни да не понася повече тежести от тези вътре, съветват икономисти

 

България има полза от влизане в еврозоната, но при две условия – ако еврозоната не се срути и ако не трябва да платим твърде голяма цена за спасяването на фалиралите страни.

Това заяви икономистът Георги Ангелов от институт "Отворено общество" по време на дискусия за еврозоната и България.

Според него все повече страни от еврозоната искат тя да се разширява, а тези, които са извън нея, не искат.
........................

http://www.dnes.bg/politika/2011/05/30/bylgariia-v-evrozonata-samo-ako-ne-plashta-zaradi-falirali-strani.119970

Сред първите сме в ЕС по безработица

31.05.2011

 

България е сред страните с най-голям ръст на безработицата на годишна база. Това показват данните на Евростат.

Безработицата у нас е нараснала от 10% през миналия април до 11,4% през април 2011 г.
...........

 

http://www.dnes.bg/obshtestvo/2011/05/31/sred-pyrvite-sme-v-es-po-bezrabotica.120074

 

Rockefeller купи Mall Sofia за над €100 млн. Dnes.bg - 08 Юни 11:52   Това е втората голяма покупка на инвеститора у нас Rockefeller Group даде пореден сигнал за сериозните си намерения към българския пазар на имоти с втора мащабна инвестиция, близо четири месеца след като обяви първата си покупка у нас, когато придоби Retail Park Plovdiv за 20 млн. евро.
Сега групата, която в Европа оперира чрез своето дъщерно дружество - инвестиционната компания Europa Capital LLP,
е придобила столичния търговски център Mall Sofia за над
100 млн. евро.


novini.dir.bg/news.php







Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. captain - Само златото има стойност.
06.06.2011 09:19
Един сандък ще оправи всички инвестиции.
цитирай
2. sevdabg - :)))))))))
06.06.2011 12:44
captain написа:
Един сандък ще оправи всички инвестиции.



Хареса ми !!!!!
Твоят подход !
цитирай
3. sande - Аз съм извън играта, царувам си в Пастух, ловя си риба в Струма, правя си ракия и вино от плодове и грозде ...
06.06.2011 16:12
Не виждам, даже и при най-добро желание, как мога да помогна за увеличаването на инвестициите.

Но ще се оправим! Иначе - "Костюм за мъртвеца".

Царствени поздрави за Севдалина!
цитирай
4. sevdabg - Никой не е извън Играта Приятелю , уви
06.06.2011 16:54
sande написа:
Не виждам, даже и при най-добро желание, как мога да помогна за увеличаването на инвестициите.

Но ще се оправим! Иначе - "Костюм за мъртвеца".

Царствени поздрави за Севдалина!



Царувай си ти :)
Но аз като се разхождам по сф улици -
виждам доста тъга в очите на хората :(

Другото са го казали специалистите по темата.
Аз само да ви предупредя по навреме, че пак
и по тардиция-
бедния ще го отнесе, като.....

Приятен следобяд
и още по приятна вечер-

все пак и
въпреки всичко :)

цитирай
5. bigbro - Като погледнеш реално,
06.06.2011 21:24
до 21.12.2012 не остава кой знае колко време..., но ми се струва, че кризата ще провали и тази дата:)))

цитирай
6. sevdabg - Да не бъдем песимисти все пак?
06.06.2011 22:52
bigbro написа:
до 21.12.2012 не остава кой знае колко време..., но ми се струва, че кризата ще провали и тази дата:)))



Но и като умерена оптимистка,
мисля, че си прав...
цитирай
7. bizcocho - Кризата не само, че я натресоха, но ...
07.06.2011 00:16
Кризата не само, че я натресоха, но всячески се опитват да я поддържат...
цитирай
8. ddiaries - sevdabg
07.06.2011 09:44
Абе не знам....на този Георги Ангелов прогнозите му съм ги слушала и друг път и не са се припокривали много с действителността.

Аз лично усещам застой...с много плавно раздвижване нагоре, но криза?
Мне.
Като отвориш джобса...обявите за работа там в момента са поне с 50 % повече от миналата година по това време.

Поздрави!
цитирай
9. sevdabg - как няма да се опитват Женя?
07.06.2011 14:45
bizcocho написа:
Кризата не само, че я натресоха, но всячески се опитват да я поддържат...


Като някои направиха безумни и
незнайно какви във финансово изражение печалби..,
на гърба на толкова много човешко страдание по целия свят.

Поздрави мила !
цитирай
10. sevdabg - Значи казваш Ddiaries - Криза - Мне ?
07.06.2011 14:53
ddiaries написа:
Абе не знам....на този Георги Ангелов прогнозите му съм ги слушала и друг път и не са се припокривали много с действителността.

Аз лично усещам застой...с много плавно раздвижване нагоре, но криза?
Мне.
Като отвориш джобса...обявите за работа там в момента са поне с 50 % повече от миналата година по това време.

Поздрави!



Да ти призная не отварям джобса, защото не ми трябва.
Но мога да чета.
И тъй като казваш че "...този Георги Ангелов прогнозите му съм ги слушала и друг път и не са се припокривали много с действителността."
????????? Кои точно негови прогнози имаш предвид?
А това -
"Според него е важно, ако България иска да влезе в еврозоната, сега да постави въпроса за по-справедливо разпределение на тежестите, преди да е ратифицирана промяната в Лисабонския договор.
Страни като нашата, които нямат дълг и които не са отговорни за хаоса в еврозоната, не трябва да понасят по-голяма тежест от тези, които са вътре и които са отговорни и задължени, коментира Ангелов.
По думите му еврозоната винаги е имала проблем с това, че е гледала на страните извън нея като на страни втора категория. "

Кое от казаното от него - не е вярно ?

Поздрави !

цитирай
11. makont - Каква криза, Севде,
07.06.2011 16:21
Бати рече, че сме мързеливи. Смятам да насадя картофи покрай блока и ще настане такъв живот. Извинявай, че подхождам несериозно, но аман от сериознотии, след като нищо не зависи от нас, поне да е весло, а ние го можем. Така и кризата няма да ни тежи толкова. Усмивки!
цитирай
12. sevdabg - Това с картофките край блока- ме впечатли сериозно и
07.06.2011 18:00
makont написа:
Бати рече, че сме мързеливи. Смятам да насадя картофи покрай блока и ще настане такъв живот. Извинявай, че подхождам несериозно, но аман от сериознотии, след като нищо не зависи от нас, поне да е весло, а ние го можем. Така и кризата няма да ни тежи толкова. Усмивки!


мисля да участвам с ледено студената бира.
Ти само кажи каква марка да е?

Поздрави Маконт!

Нямаш представа мила,
колко съм искренна с този постинг.
Всички все още работещи на светло и оправящи се някак фирми и хора, едва издържат вече. Изнемогват. :(
И онези дето хлътнаха в т.н. "сива и почерняваша икономика" - също не са цъфнали...
Изобщо- настана такъв Живот :))))))))))))))

Наздраве със Старопрамен :)

купон без музика може ли? :)
http://www.youtube.com/watch?v=tfpc1cKnsf4&feature=player_embedded
цитирай
13. makont - Мислиш ли, че не знам,
08.06.2011 09:38
sevdabg написа:
makont написа:
Бати рече, че сме мързеливи. Смятам да насадя картофи покрай блока и ще настане такъв живот. Извинявай, че подхождам несериозно, но аман от сериознотии, след като нищо не зависи от нас, поне да е весло, а ние го можем. Така и кризата няма да ни тежи толкова. Усмивки!


мисля да участвам с ледено студената бира.
Ти само кажи каква марка да е?

Поздрави Маконт!

Нямаш представа мила,
колко съм искренна с този постинг.
Всички все още работещи на светло и оправящи се някак фирми и хора, едва издържат вече. Изнемогват. :(
И онези дето хлътнаха в т.н. "сива и почерняваша икономика" - също не са цъфнали...
Изобщо- настана такъв Живот :))))))))))))))

Наздраве със Старопрамен :)

купон без музика може ли? :)
http://www.youtube.com/watch?v=tfpc1cKnsf4&feature=player_embedded

гледам какво става с моите фирми, почти всеки месец са на възстановяване на ДДС, това какво значи, преди внасяхме по 30-40 хил. лв. месечно, е малки фирмички са, но имаха добър бизнес. Не ми се мисли, затова се правя, че го удрям на веселба, като щрауса, закопавам си главата и си мисля, че няма проблем. А всъщност толкова дълбоко сме се потопили в проблема, дано го преодолеем. Хубав ден!
цитирай
14. sevdabg - Благодаря ти !
08.06.2011 13:07
makont написа:
sevdabg написа:
makont написа:
Бати рече, че сме мързеливи. Смятам да насадя картофи покрай блока и ще настане такъв живот. Извинявай, че подхождам несериозно, но аман от сериознотии, след като нищо не зависи от нас, поне да е весло, а ние го можем. Така и кризата няма да ни тежи толкова. Усмивки!


мисля да участвам с ледено студената бира.
Ти само кажи каква марка да е?

Поздрави Маконт!

Нямаш представа мила,
колко съм искренна с този постинг.
Всички все още работещи на светло и оправящи се някак фирми и хора, едва издържат вече. Изнемогват. :(
И онези дето хлътнаха в т.н. "сива и почерняваша икономика" - също не са цъфнали...
Изобщо- настана такъв Живот :))))))))))))))

Наздраве със Старопрамен :)

купон без музика може ли? :)
http://www.youtube.com/watch?v=tfpc1cKnsf4&feature=player_embedded

гледам какво става с моите фирми, почти всеки месец са на възстановяване на ДДС, това какво значи, преди внасяхме по 30-40 хил. лв. месечно, е малки фирмички са, но имаха добър бизнес. Не ми се мисли, затова се правя, че го удрям на веселба, като щрауса, закопавам си главата и си мисля, че няма проблем. А всъщност толкова дълбоко сме се потопили в проблема, дано го преодолеем. Хубав ден!


Относно преодоляването - пътища много. И решения.
Всяка фирма е уникална като развитие , възможности
и начин за справяне с кризата.
Дано повечето намерят верния път.
Хубав ден и на теб !
цитирай
15. alexs - към 8. ddiaries Ти на кой свят живееш ..... на богоизбраните ли ....
08.06.2011 23:49
ddiaries написа:
Абе не знам....на този Георги Ангелов прогнозите му съм ги слушала и друг път и не са се припокривали много с действителността.

Аз лично усещам застой...с много плавно раздвижване нагоре, но криза?
Мне.
Като отвориш джобса...обявите за работа там в момента са поне с 50 % повече от миналата година по това време.

Поздрави!

Ходя често в бюрото по труда реалностите са съвсем лоши............ и това и тудови посредници го казват....
цитирай
16. ddiaries - alex
09.06.2011 09:44

Живея на света на реалистите. Съжалявам за всички, които нямат работа и им стискам палци да си намерят. Но аз не съдя по две или три отделни човешки съдби, а гледам цялата картина. Следва цитат от днешната преса:


"Българската икономика се е представила по-добре през първото тримесечие на т. г. от първоначално обявените експресни оценки, продължава по темата "Труд". Реалният икономически ръст на първото тримесечие на т. г. спрямо същия период на м. г. е 3,4 процента. Преди месец от Националния статистически институт прогнозираха увеличение от 2,5 на сто."
цитирай
17. ddiaries - 3,4 % положителна разлика за едно първо тримесечие........
09.06.2011 09:45
това, пак казвам ГЛОБАЛНО погледнато, е добра новина!
цитирай
18. ddiaries - ????????? Кои точно негови ...
09.06.2011 10:17
sevdabg написа:
[quote=ddiaries]

????????? Кои точно негови прогнози имаш предвид?



Не си спомям конктретния случай, но го бях слушала в някакъв сутрешен блок да се изказва по нещо и малко по- късно на същия ден излезна официална информация, която беше на абсолютен полюс с неговите думи.

А специално това, което ти цитираш...по МОЕТО лично мнение- това е част от политиката на един Съюз- няма значение, кой се е огелпил- отговорността трябва да се подели от всички. Вярно е, че има някои, които поемат незаслужена тежест....икономическото сътрудничество не винаги е справедливо, но носи гръб и сигурност, за която ощететените са съгласни да си плащат....защото ако останат без този гръб Риска е по- голям за тях...
а намаляването на риска е основна задача на всяка икономическа структура.

Това си е обаче, моето ЛИЧНО мнение. Който иска да е съгласен.

Поздрави!
цитирай
19. sevdabg - Без да влизам в спор с теб Ddiaries,
10.06.2011 09:05
ddiaries написа:
sevdabg написа:
[quote=ddiaries]

????????? Кои точно негови прогнози имаш предвид?



Не си спомям конктретния случай, но го бях слушала в някакъв сутрешен блок да се изказва по нещо и малко по- късно на същия ден излезна официална информация, която беше на абсолютен полюс с неговите думи.

А специално това, което ти цитираш...по МОЕТО лично мнение- това е част от политиката на един Съюз- няма значение, кой се е огелпил- отговорността трябва да се подели от всички. Вярно е, че има някои, които поемат незаслужена тежест....икономическото сътрудничество не винаги е справедливо, но носи гръб и сигурност, за която ощететените са съгласни да си плащат....защото ако останат без този гръб Риска е по- голям за тях...
а намаляването на риска е основна задача на всяка икономическа структура.

Това си е обаче, моето ЛИЧНО мнение. Който иска да е съгласен.

Поздрави!



И само като допълнение -
За мен Георги Ангелов е един добър Бг икономист !
За риска - на мен ли го казваш?
Аз от лятото на 1990 г съм в частния сектор и ми е много ясно,
какво е "риск", каква е необходимостта от него - ползи и вреди.. ;)
Темата е голяма и не може да се обхване в едно коментарче, но аз ти благодаря за твоето участие в нея.
Ценя Личното мнение !!!!!!!!!!!
Ценя обаче и добрите оценки, добрите показатели и най-вече коректното отношение в едно партньорство.
Айде да не си кривим душите - по отношение на високомерието и
сметките, които си прави ЕС за държави като нашата.
А в Гърция- наливат ли наливат...
И защо?
Да не би - гърците да са по-работни от нас? Или по-красиви?
Темите са много и свързани...
Както вече написах - в едно коментарче -
няма как да ти напиша всичко, което мисля,
но поне ще разбереш- как мисля :)

Успешен петък и още по успешен weekend !

Севдалина
цитирай
20. sevdabg - Здравей Алекс :)
10.06.2011 09:12
alexs написа:
ddiaries написа:
Абе не знам....на този Георги Ангелов прогнозите му съм ги слушала и друг път и не са се припокривали много с действителността.

Аз лично усещам застой...с много плавно раздвижване нагоре, но криза?
Мне.
Като отвориш джобса...обявите за работа там в момента са поне с 50 % повече от миналата година по това време.

Поздрави!

Ходя често в бюрото по труда реалностите са съвсем лоши............ и това и тудови посредници го казват....



Реалността за всеки май е индивидуиална, защото-
Безработния казва - няма работа..
Бизнеса "крещи" - няма подготвени кадри....
а цифрата на безработините в БГ е такава променлива,
че се чудя дали поне от всички представени - на НСИ, на работодателските организации, на правителството, на Синдикатите, на неправителствени организации- има ли изобщо една приближаваща се до истината цифричка, или всичко е...стъкмистика и .. интереси ;)

Успешен ден ти пожелавам !
цитирай
21. анонимен - ssss
13.06.2011 08:18
pro4etete mi blogat ! http://didkole91.blog.bg/ yspeh
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921496
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930