Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2010 18:05 - НА ТЕЗИ, С КОИТО СЛУЧАЙНО СЕ СРЕЩАМЕ
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 2566 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Помня - кратка, внезапна вечер.
Помня, в твоите бегли длани
стихва, сякаш на смърт обречено,
хладното ми добро държание.

Помня - ти ми разкриваш нещо
много важно и много просто –
гениалното ти усещане,
че сме с теб два далечни острова.

Помня, няма излишно време
да се правим на реалисти.
И с готовност за бой приемаме –
и в секундите има истина!

Помня, казваме сбогом – в упор.
Почва ден. Той е романтичен.
Други казваха – много глупаво,
можеше да не се увличате.

Много важно, че се разделяме!
Важното е, че утре влизаме
в други вечери, пренаселени
с невъзможна и ясна близост!

Аз и днес ще те разпозная
с гениалното си усещане –
в други, считани за случайни,
а напълно редовни срещи.

Аз от малка съм си такава –
най-щастливата. Чак до скомина.
Само името ти заб
равих.
А лицето ти не запомних.

Миряна Башева

image






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunny2 - Здрасти, Sevdabg! Знам, нелюбезен съм, но
26.05.2010 18:31
те уважавам и ще си призная - гласувах с - не. Слабо стихотворение на Миряна. Доста объркано и слабо. Маниерно звучи. Някой наши поетеси е крайно време да научат, че няма случайни срещи. Тогава и чувствата им ще се поподредят някак. А иначе уважавам блога ти. Извинявай за искреността.
цитирай
2. sevdabg - Здравей Sunny2,
26.05.2010 19:10
Благодаря ти за искреността.
И за гласуването .

Знаеш че в моя блог, няма да намериш клишета и традиционност.
Вярно е че Миряна има няколко хита.
Точно тях , няма да намериш в Блога ми. ;)

Поздрави !
цитирай
3. scarlety - Добър вечер,Севда!
26.05.2010 20:35
Признавам,че не съм чела това стихотворение на Миряна Башева.Това е точно нейният стил.Харесва ми-има смисъл,в това което е казала!
Песента-също е по мой вкус-нали съм романтична!:)))
Приятна вечер ти желая!
цитирай
4. sevdabg - Благодаря за коментара Скали,
26.05.2010 20:43
Признавам си, има две Български поетеси
и няколко Български прозаици,
които много ценя. :)
И ги чета когато ми е най-тежко или най- готино.
Няма как да не си се досетила , кои са поетесите :)
Темата с прозаиците е малко по-сложна,
защото те са и издатели и не е редно мисля,
да се прави реклама тук?

Поздрави !
цитирай
5. scarlety - Добро утро!
27.05.2010 07:31
Четох по-нагоре,че нямало случайни срещи.
Ами не съм съгласна.Човек има поне една случайна среща в живота си!
А може да се случи така,че да я помни дълго и да бележи живота му!
Ето още едно стихотворение от М.Башева,което ми харесва:

Хей, напомни ми...


Хей, напомни ми да ти напомня,
че аз съм нежно, наивно цвете
и като тиха вода съм скромна,
а ти небрежно ми взе сърцето.

А ти си ходиш със мен закичен
и аз линея върху ревера,
защото ти си егоистичен,
та аз не смея и да треперя.

Хей, напомни ми да ти напомня -
аз имам тръни, дера жестоко
и като тих вир съм вероломна,
който нагази - все дълбоко.

Хей, напомни ми...
...и като тих вир съм вероломна,
Който потъне - все дълбоко.

Слънчев и успешен ден от мен!:))
цитирай
6. sevdabg - Благодаря ти за това начало на деня Скали !!!
27.05.2010 07:46
Замислих се, какво право имаме, да коментираме поезия ?
Затова аз много рядко, почти никога,
не коментирам стихове в Блог-а .
...
Душата на Поета,
излята в стих и рима,
тя полет е виско
във синевата синя :)
цитирай
7. yuliya2006 - МОЯ ЛЮБИМА М. . ТИ УМНИЦА МОЯ. . ТИ ...
27.05.2010 10:30
МОЯ ЛЮБИМА М.. ТИ УМНИЦА МОЯ..ТИ СЛЪНЦЕ ЯКО..ТИ ВЯТЪР СВЕЖ - ВИСОЦКИ!

НЕ БЯХ ЧЕЛА ТОВА СТИХОТВОРЕНИЕ, НО Е СТРАХОТНО И ДОКОСВА!
ПОЕЗИЯТА НЕ Е ДОГМА, ОГРАНИЧЕНИЕ, КАЛЪП..ТЯ Е ДОКОСВАНЕ ОТ БОГ И ТИ СИ ПРОВОДНИК И ПИШЕШ И НЕ ПИТАШ И ПИШЕШ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. sevdabg - Джулс,
27.05.2010 10:32
"ПОЕЗИЯТА НЕ Е ДОГМА, ОГРАНИЧЕНИЕ, КАЛЪП..ТЯ Е ДОКОСВАНЕ ОТ БОГ.."

За това става дума мила :)
Благодаря ти.
Поздрави !

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921407
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930