Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2010 08:37 - Съботна порция смях -
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 5315 Коментари: 12 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"бисквитки" за сутрешното ви кафе ;)

Секретарка vs Админ

секретарка: Цифричките на клавиатурата ми не работят!
админ: Натиснете NumLock.
секретарка: Натиснах, не помага!
админ: Чай? Кафе?
секретарка: Не може ли направо да се е*еме?
админ: НА КЛАВИАТУРАТА КАКВО РАЗЛЯ ПИТАМ!!!

 

Шеф на фирма, недоволен от своя спец по компютри:
- Ако архитектите проектираха сградите така, както програмистите пишат програмите си, то първият срещнат кълвач щеше да разруши цивилизацията

 

Разхожда се един (руски) хакер из парка през нощта, и вижда как на една пейка някакъв грузинец напъва отзад една девойка. Той се оглежда, позамисля се, па си сваля гащите, и напъва грузинеца отзад. Последния от своя страна, заклещен между двамата, няма как да мръдне, и само пита през зъби .Кой си ти бре?", на което хакерът отговаря . Мълчи, мълчи, мое анонимно прокси".

 

- Докторе, всичко ли ми е наред?
- Да, защо мислите че може да не е?
- Ами тогава защо мъжът ми влиза в интернет   
пет пъти по-често, отколкото в мен?

 

Ако някога все пак се реша да си направя операция за увеличаване на пениса,

то това ще бъде само, за да отмъстя на спамърите."

 

Кошмар за програмиста:
Двете любими играчки - компютъра и гаджето
да си играят една с друга.

 

Седят трима в една лодка и ловят риба.
Нощ, скоро се съмва. Единия казва:
- Изгрева!
Втория:
- Да, отдавна не съм виждал такава красива гледка!
Третия с два ритника изхвърля първите двама от лодката.
Двамата изплуват.
- Кво ти става бе?
- Първия за офтоп, втория за флуд.
- Абе ти полудя ли???!
Пича вади едно весло и с всичка сила удря и двамата по главите:
- А за обида - бан!!!

 
image

Знам, че утре е неделя
Sunday да се чете Weekend . моля :))))))))






Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sevdabg - Що само четете и се хилите ?
31.07.2010 09:36
Някой коментарче нещо да метне тук...? :(
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. hristo27 - Хем го прочетох, хем се похилих :...
31.07.2010 09:53
Хем го прочетох, хем се похилих :)))))))))
цитирай
3. sevdabg - Нали ? ;)))
31.07.2010 09:58
Благодаря ти Христо !
Знам си аз, че само ценители ме четат :)))
;)
цитирай
4. demidin - Благодаря за бисквитките, Севд...
31.07.2010 10:54
Благодаря за бисквитките,Севде!
Само че се задавих от смях:)))))
А музикалния фон е за по-късните часове.....
цитирай
5. sevdabg - О Деми,
31.07.2010 10:57
Радвам се че намина :)
Какво и е на песничката ;))))

Поздрави Приятелю !
цитирай
6. анонимен - Кога е било да не отговоря на нападките ти? А?
31.07.2010 12:01
Цените на Администраторa
Ако изобщо ви хрумне да зададете този въпрос, по-добре не четете надолу :)) $ 40.
Обаждане с въпрос $ 10.
Обаждане с тъп въпрос $ 20.
Обаждане с тъп въпрос, като при това не можете точно да обясните проблема $ 30.
Да настоявате, че аз съм некомпетентен, защото не мога да разбера за какво точно става въпрос от неясните ви обяснения $ 1000.
Задаване на въпрос, чийто отговор е в HELP - e $ 10 ( трябва да е повече ! )
Да ви задам въпроса "Какъв Windows ползвате?" и да ми се наложи после да употребя фразата "Виждате ли в долния ляв ъгъл едно квадратче , на което пише [Start] ?" $ 20
Да ме питате каква е разликата между комутируем достъп и наета линия - $ 5.
Да ми заявите, че достъпа е бавен, защото сте се опитали да свалите едно филмче дълго само 5 минути, и затова са ви били необходими поне 10 минути - $ 15.
Да ме помолите да върна e-mail съобщение, изпратено от вас преди 3-4 дни или ако не мога, то поне да се обадя на получателя и да му кажа, че не сте искали да му го пращате - $ 200.
Да ме помолите да ви отворя пощенската кутия, да прочета съобщенията и ако има нещо интересно да ви го пратя по факса, защото нямате време да се занимавате с глупости - $ 500.
Да ми Forward-нете съобщение написано на кирилица, което не се чете и да ме обвините, че системите ни не работят, защото нищо не можете да прочетете - $ 100.
Искате да дойда пеша до сградата ви, за да реша проблема - $ 5 / стъпка.
Настоявате да дойда в друг град, за да реша проблема - $ 50 / км + бензина.
Прекъсвате ме, докато аз се опитвам да реша нечий друг проблем - $ 45 / час.
Висите ми на главата и се опитвате да ме накарате да дойда с вас веднага - $ 50 / час.
Очаквате да ви кажа как точно съм решил проблема - $ 50.
Вдигате ми кръвното, като сам правите нещо, което съм ви казал да не правите - $ 300.
цитирай
7. анонимен - И за да те довърша
31.07.2010 12:03
На лична ти пращам нещо, че ти е много тясно.... ъъъъ... мястото, де... :-))))
цитирай
8. bigbrother2 - Закъснях да ги прочета за кафенц...
31.07.2010 13:45
Закъснях да ги прочета за кафенцето, но и за следобедна биричка е гот:)))
цитирай
9. sevdabg - Katana
31.07.2010 14:41
Получих го, усетих го... и го харесах :)))))))))))))
цитирай
10. sevdabg - Bigbrother2,
31.07.2010 14:43
Хич не си закъснял ;)
Тъкмо на време си...
Наздраве с биричка и от към нашата къща ;)))

:)
цитирай
11. voinov50 - :)))))
31.07.2010 19:27
Весел уикенд!
цитирай
12. sevdabg - Благодаря Voinov ;)
31.07.2010 21:10
И на теб Приятелю !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921355
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930