Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2010 11:21 - Блогърското ни общество
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 7334 Коментари: 35 Гласове:
224


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

kushel.blog.bg/drugi/2010/10/24/remembyr.624417

С благодарност взимам повод от този постинг на Куш,
за да направя мой -  много личен.

Свежарчета, тук ще видите и познати никове.
Аз ви обръщам внимание към автори на Блогове, които ценя и ви препоръчвам да прочетете. Въпреки и разкъсвано от скандали, тролове, и всякакви лузъри- Блога си е екстра :) Някаква мома скоро се оплакваше, че нямало вече интересни неща за четене. Нет- Голям. Що виси тук? Като не й харесва- айде - друм....Негативизма в Живота ни изобилства. Ако и влизайки в Нета - отново четем за неудоволетворености- за какво точно става дума? Но млъкни сърце:)))))
Вижте ни :) Четете ни:) И съм сигурна, че ще ни харесате!
А сега- моите препоръчани т.н. никове /Боже как звучи?;)/-
Аз харесвам Блоговете на тези хора.

image
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


image

image

image

image

image


image







Тагове:   общество,


Гласувай:
323



1. makont - Винаги ще бъде хубаво тук, Севде,
24.10.2010 11:26
независимо от всичко. Добрите и разбрани хора не могат да се променят, а лицемерите се усещат рано или късно. Благодаря и целувки от мен!
цитирай
2. scarlety - Привет,Севде!
24.10.2010 11:31
Нет-голям,блогове-всякакви,както се казва!:))) Сигурна съм,че си изпуснала и други интересни блогове-та те са толкова много. Аз по принцип избягвам класациите,защото са си субективни:))
Желая ти весела,слънчева неделя!:)
цитирай
3. yotovava - Който търси,
24.10.2010 12:26
намира.
И да не забравяме - позлатата се изтрива, свинската кожа остава.
Поздрави :)))))))))))))))))
Валя
цитирай
4. sevdabg - Мълчах си, мълчах си....
24.10.2010 12:35
Но след коментара на Валя ....:))))
Ще кажа Мъдра си Валя, мъдра !
.........
Всъщност, аз каквото имам да кажа- съм го написала в постинга.
Разбира се че има още Блогове които чета и харесвам.
И веднага за моите приятели Свежари казвам -
Чудовището - невероятна поезия, мисъл, мъдрост, стил....
Но пак напомням че взех повод от постинга на Кушел и сборника му с наши аватари.
Благодаря на всички и
Поздрави Приятели, Съблогъри, Тролчета и Админи ;)))
цитирай
5. miaa - Благодаря ти Севде!Аз също харе...
24.10.2010 13:08
Благодаря ти Севде!Аз също харесвам тези блогове.Харесвам и теб! Животът ни е твърде кратък за да го пропиляваме..
Няма нищо по- хубаво от приятелството и любовта! Хубав, слънчев, неделен ден!
цитирай
6. hristo27 - Слънчева неделя!
24.10.2010 14:29
Благодаря ти за постинга!!!
цитирай
7. lubov13 - Много хубав и верен коментар!
24.10.2010 14:57
"И да не забравяме - позлатата се изтрива, свинската кожа остава."
Тук са някои са изтрилите позлатата на други за да блеснат , като свински кожи чрез рекламата ,която им правиш с картичките ,няма да станат златни , а си остават свински в ровенето и отсраняването на златните в блога!
Хубаво си направил картичките , но те си остават те!
И да позлатиш престъпника ,сам си се издава.Имам впредвид злобата , която те сеят в блога и по спец.Джулия Бел с клюкарската си и насочена поезия,която не отговаря на темата на блогаи.Вчера и некролози раздаваше в стиха си , за умишленото изтриване на някои блогове с нейна намеса и идея.Тук не е злобна махленска клюкарница ,нито наказателен полк ,за да си позволява това!Тази уж поетеса не е за блога с никаквите си злобни уж стихове ,че и емблема лепнала за България , с което се гаври и си противоречи.Не може да пише стихове и да желае смърт , да раздава некролози на блогерите ,след като с приятели ги е изгонила от блога или изтрила !
Поздрав за теб , а тази "поетеса" да смени тактиката си !

цитирай
8. tili - Какво става днес с
24.10.2010 18:16
тези минуси???
цитирай
9. анонимен - Харасваш, харесваш,
24.10.2010 18:48
ама 78 минуса. Явно тоя, който ги слага, не го харесваш. С толкова минуси тоя постинг е предварително погребан и не може да излезе никъде.Да вземем стотина души да направим двуседмичен бойкот и ще се размърда някой. Есента е времето на стачките.
цитирай
10. ckarlet - Да, повечето и аз ги харесвам, а има и ...
24.10.2010 18:50
Да, повечето и аз ги харесвам, а има и хора, които сега ги откривам!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
11. sevdabg - Куш, чудя ви се какво се захванахте с тези минуси?
24.10.2010 19:02
Да си клика който иска- аз какво да направя?
Моят постинг беше създаден да бъде видян от хора които не четат в Инвестор.бг.
Те го прочетоха и коментираха.
Знаеш ли колко ме интересува дали мой постинг ще е на 1-ва?
А и когато не са ми слагали минуси и всичко си е било нормално съм забелязвала, че и с коментари и с прочитания даден постинг не може да долази да "отличниците". От тогава класациите не ме интересуват.
Благодаря ти Кушел.
Кажи за бойкота ?
цитирай
12. анонимен - Севдие, браво! Дръж на вярата и п...
24.10.2010 19:46
Севдие, браво! Дръж на вярата и принципите си.
цитирай
13. sevdabg - След като изтрих няколко анонимни мнения,
24.10.2010 19:54
защото ми омръзна да обяснявам
че в този Блог могат да коментират
регистрирани потребители предимно.
Ан 12 не ми е Севдие името, а Севдалина-
но приемам че коментара ти е добронамерен?
Или?
Вярата, принципите,
семейството ми и приятелите ми -
са най-важни за мен - мда !
цитирай
14. анонимен - Добре, Севдие, добре!
24.10.2010 20:03
Добре, Севдие, добре!
цитирай
15. анонимен - Севдие, коментарът ми е напълно ...
24.10.2010 20:06
Севдие, коментарът ми е напълно добронамерен.
цитирай
16. babametza - От мене, баби, имаш пет бурканчета ...
24.10.2010 20:27
От мене, баби, имаш пет бурканчета мед!
цитирай
17. razkazvachka - и на мен ми харесват:)))
24.10.2010 20:47
поздрави!
цитирай
18. dolsineq - Харесвам ги и аз, Севде. . . Може ли ...
24.10.2010 21:11
Харесвам ги и аз, Севде... Може ли някой да обясни как става номерут с тези минуси? При мен за една минута ми нацвъкаха 13 минуса....:)
цитирай
19. sevdabg - И аз не знам Долсинея
24.10.2010 21:14
Но нямам намерение да се занимавам с компелксарщини.
Мисля си, като лаик де, че е във възможностите на модераторите да поправят това.
Щом не го правят, значи така ще си продължава , може би ?
Преди месеци мисля Валсодар беше обяснил точно как става това с минусите.
Ако намеря постинга му, ще дам линк тук.
цитирай
20. dolsineq - @ 19. sevdabg
24.10.2010 21:19
Като бивша свежарка, минах през школата й доста отдавана, съм претръпнала вече на тези детински закачки, но все пак е интересно как става този номер? ;)
цитирай
21. sevdabg - Долсинея,
24.10.2010 21:24
до сега търсих постинга с онова обяснение за минусите
Беше обяснено много точно математичски и фактологически.
Но в Блога на Валсодар не го намерих.
Може да съм го чела в нечии чужд Блог?
С две думи - там се казваше че някой може да си играе с отрицателните гласове
и се обесняваше как точно.
Дори доколкото си спомням ставаше дума, че могат да правят това и анонимни.
Така че не търси логика в посещения и гласувания.
Не знам как точно хакват системата за гласуване.
А може да са и милите ни тролчета.
А има ли и значение кой е?
Смех...
цитирай
22. sevdabg - БабаМетцо
24.10.2010 21:29
Благодаря и за меда и за постинга ти.
Отговор на твоите въпроси не чакаш - нали?:))))))))

Поздрави !
цитирай
23. demidin - Севде, веднъж благодарих на Куш, ...
24.10.2010 22:23
Севде,веднъж благодарих на Куш,сега благодаря на теб за вниманието,подкрепата и рекламата!
Времето безпристрастно ще определи кой какво е оставил и как се е отнасял с другите!!!
цитирай
24. sevdabg - Деми,
24.10.2010 22:30
за времето не знам, но за себе си съм сигурна
че в Блог-а намирам много интересни хора
и техните писани мисли, рими, споделеност.

Приятна вечер Приятелю !
цитирай
25. анонимен - На Радо беше, може и да е изтрит, но не вярвам...
25.10.2010 02:09
sevdabg написа:
до сега търсих постинга с онова обяснение за минусите
Беше обяснено много точно математичски и фактологически.
Но в Блога на Валсодар не го намерих.
Може да съм го чела в нечии чужд Блог?
С две думи - там се казваше че някой може да си играе с отрицателните гласове
и се обесняваше как точно.
Дори доколкото си спомням ставаше дума, че могат да правят това и анонимни.
Така че не търси логика в посещения и гласувания.
Не знам как точно хакват системата за гласуване.
А може да са и милите ни тролчета.
А има ли и значение кой е?
Смех...


И не е смешно, да ти кажа! Тъжно е!
Започвам да си мисля, че блогпространството е хитър начин да се изцежда енергията и интелекта на хората, по тяхна воля при това!
Компа ми отказава да запомни ника и паролата ми като съм в постинг, та не се логнах, че не мой те откри после!:))
Тит
цитирай
26. yuliya2006 - МАРТИ, БЛАГОДАРЯ ЗА ОБИЧТА СЛЪНЦЕ, ...
25.10.2010 05:38
МАРТИ, БЛАГОДАРЯ ЗА ОБИЧТА СЛЪНЦЕ, ЗА ПОДКРЕПАТА, ЗА ДОВЕРИЕТО!
ОБИЧАМ ТЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
27. panazea - Много добре подбрани блогове ! И като хора и като творци !
25.10.2010 10:03
Това си е първата страница на блог.бг !
Поздрав за инициативата !
Усмивки!
цитирай
28. sevdabg - Благодаря на всички коментирали !
25.10.2010 10:12
И на изтритите - за отделеното време и писане !
За пореден път ще уточня, че това е мой постинг
със субективна оценка и избор на съблогъри.
Чета, разбира се много повече, но на тези Кушел е направил визитки.
Успехи на всички и помнете хора-
Тук сме, да четем красива поезия,
да слушаме харесвана от друг музика и да се забавляваме.
Който взима много насериозно Нет-а,
е обречен на неразбиране и неудоволетвореност.

Поздрави Приятели !!!!
цитирай
29. sevdabg - Благодаря Алав,
25.10.2010 10:35
Усмивки и успехи и на теб!!!!
Но да не забравяме и закачките, флирта и любовта ;)))

Поздрави !
цитирай
30. анонимен - Браво на теб за смелостта да заст...
25.10.2010 12:00
Браво на теб за смелостта да застанеш открито пред всички тук
цитирай
31. mikino - ААААА!
25.10.2010 12:02
Сърдечно балгодаря!!!
Поздрави и от мен!
Весела, успешна и слънчева седмица!
цитирай
32. sevdabg - Това не е смелост бе Ан 31- само регистрация ;)
25.10.2010 12:03
Защо не го направиш и ти?

А кои точно всички имаш предвид?
Съблогърите? Хората чиито визитки са в постинга или...
някои други хора?
цитирай
33. sevdabg - Mikino ;)
25.10.2010 12:04
Сърдечно моля :))))

Поздрави мила !
цитирай
34. hope17 - Хей, миличка :)
25.10.2010 12:08
аз пък обичам да идвам при теб и при още....някои хора, да кажем...Напълно съм съгласна с теб, има за четене, е, не е толкова много, но както казах скоро аз лично предпочитам качество, за сметка на количество ! Има за всеки по нещо, но май си зависи най-вече от манталитета на четящите ! На теб много прегръдки от мен и много слънчеви пожелания да си винаги такава сладурана :))))
цитирай
35. sevdabg - Благодаря за добрите думи Hope
25.10.2010 12:43
Наградатаб ти е в следващия ми постинг ;)

Слънчев ден с много приятелска топлина за теб !!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921344
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930