Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 09:21 - Да се посмеем ;)
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 6840 Коментари: 20 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

XVIII век –
Млад кавалер в изискани одежди гадае, късайки листата на маргаритка:
„Обича ме?...Не ме обича?...”
XIX век – Млад джентълмен с фрак и цилиндър гадае с помощта на маргаритка:
„Обича ме? Разбира се. Ще ми даде?...Няма да ми даде?...”
XX век – Младеж в джинси, гадае с маргаритка: „Обича ме? Кого ли го интересува това пък! Ще ми даде? Разбира се! Ще ми стане?...Няма да ми стане?...”

XXI век – Същество от неустановен пол зяпа маргаритката на ICQ, чете на монитора:
„Обичам те! Искам те! Нека се срещнем!”
и гадае: „Мъж? Жена? Активен? Пасивен?...”

*******

Жена се прибира и намира мъжа си в леглото с друга. Мъжът:
- Миче, бързо звъни в полицията, насилват ме!

 ******* 

Разговор между приятели:
- Знаеш ли, Пешо бил в болница?
- Че как така? Оня ден го видях на улицата с една очарователна блондинка?
- Именно. И жена му го видяла...

 *******

Една жена имала любовник – Пешо Стафидката – дребен и слаб мъж.
Един ден съпругът й отворил гардероба и го намерил,
както се криел там, и бой, бой...
Жената си намерила друг - огромен як мъжага.
Прибрал се мъжът й, отворил гардероба, и като видял новия, се обърнал и попитал:
- А Пешо къде е?

 ******* 

Мъж казва на жена си:
- Какво значи тая лукава физиономия?
Подозирам, че или си ми изневерила, или смяташ тепърва да ми изневеряваш...
- А защо или-или?
  
  Едното не пречи на другото.

 ******* 

Мъж заварва жена си с непознат мъж в леглото. Той изважда пистолет и го насочва към любовника. Жена му скача между двамата и се разплаква:
- Скъпи, опомни се! Нима искаш да застреляш бащата
на нашите деца?

image







Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Благодаря!
31.10.2010 09:35
Посмях се, но Чък Бери си е черешката на тортата, с вечната песен Johnny B. Goode.
цитирай
2. sevdabg - Здрвей Певец :)
31.10.2010 09:37
При мен винаги черешката на тортата е в музикалните приложения.
Каквото й да пише в постинга- виж качената песничка,
за да разбереш за какво съм искала да пиша :)))))))

Поздрави и прекрасна неделя !!!!
цитирай
3. karambol5 - :)))))))))))))))))))))))
31.10.2010 10:20
:)))))))))))))))))))))))
цитирай
4. razkazvachka - А къде е Пешо? - ето това е ревност!
31.10.2010 10:33
Рок - истински!
цитирай
5. hristo27 - xa-xa-xa
31.10.2010 11:29
Весело като за почивен ден!
Тенкс!
цитирай
6. sevdabg - Весело да ти е Ице !!!
31.10.2010 11:40
Поздрави от мен :)
цитирай
7. yotovava - Определено
31.10.2010 15:09
имах нужда от това :)))
Поздрав
Валя
цитирай
8. sevdabg - Радвам се, че съм те усмихнала ;)
31.10.2010 16:23
Когато ми е трудно, гадно, безизходно -
си палвам една пура - с подходящо питие
и се гледаме с малчугана от картинката :)))))
И ми минава ;)
Култова ми е тази картинка.
Едва се склоних , да я споделя с вас :))))

Поздрави и приятна вечер Валя !
цитирай
9. abanos - Усмивкиии...
31.10.2010 19:16
А защо или...или....не си пречат!:):):):)
цитирай
10. yuliya2006 - Будител от Уикипедия, свобод...
31.10.2010 19:21
Будител
от Уикипедия, свободната енциклопедия
Направо към: навигация, търсене
Будител е термин, навлязъл в съвременния български език със смисъла на човек, който през целия си живот активно популяризира и извежда в приоритет знанието за националната история и правилната употреба на майчиния език, както и преклонението към родната култура и етнос.

Известни български народни будители са Свети Паисий Хилендарски, Софроний Врачански, Иван Вазов, Григорий Цамблак, Константин Костенечки, Владислав Граматик, Матей Граматик, Свети Иван Рилски, Неофит Бозвели, Иларион Макариополски, братята Димитър и Константин Миладинови, Георги Стойков Раковски, Васил Левски, Христо Ботев, Стефан Караджа, Хаджи Димитър, Любен Каравелов, Добри Чинтулов и много други.[1] Първоначално като будители се определят просветните, религиозните и революционните дейци от Българското възраждане XVIII - XIX век. В по-широк смисъл към категорията на будителите можем да отнесем всички бивши и настоящи училищни, книжовни, читалищни, театрални, музикални и др. културни дейци, които, макар и неизвестни за широката общественост, допринасят с делото си за духовното израстване на българина.

Ден на народните будители - 01 ноември, предложен и въведен през 1922 год от Стоян Омарчевски, министър на просвещението в кабинета на Александър Стамболийски
цитирай
11. demidin - Да пренесем неделната порция смях в ...
01.11.2010 09:04
Да пренесем неделната порция смях в понеделник:)

Мъж се прибира вкъщи и открива явни доказателства за изневяра.Вбесен кресва на жена си:
-Кучко,с приятеля ми Сашо ли ми изневери?
-Не,не съм била с него...
-С приятеля ми Оги ли беше?
-Не...
-С Иван?
Жената не издържа и изкрещява и тя:
-Мухльо,да не мислиш че аз нямам свои приятели?
цитирай
12. sevdabg - :))))))))))
01.11.2010 09:30
А вие имате ли си Приятели ;)))))))))))

Деми, разсмя ме от сърце !
цитирай
13. makont - Браво Севде,
01.11.2010 09:34
разсмя ме от сърце, а музичката направо те кара да си подскачаш на стола. Усмихната седмица!
цитирай
14. sevdabg - Благодаря Маконт
01.11.2010 09:36
И на теб Успешна, Късметлийска и ...
всичко което си пожелаеш-
да се случва с лекота и ефирност :)

Поздрави !
цитирай
15. sparotok - благодаря
01.11.2010 11:25
Севде, благодаря ти за доброто настроение!
Хубав ден!
цитирай
16. sevdabg - Sparotok,
01.11.2010 12:16
Благодаря ти че надникна във веселия ми Блог.
Много ценя това което правиш
и нека труда ти бъде възнаграден -
с Истината за нас,
най-после !

Поздрави !

цитирай
17. myworld1 - хаха
01.11.2010 15:06
Това с маргаритката беше много забавно!
Поздрав! :Д
цитирай
18. sevdabg - Благодаря Д
01.11.2010 15:50
Поздрави и на теб !

С.
:)))
цитирай
19. naidobriq - смях
03.11.2010 20:46
Развесели ме яко.
цитирай
20. анонимен - за тебе
01.12.2010 21:35
леля Софка каза:
Севде, много си находчива, много продуктивна и много приятна! Аз пък много искрена.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1920062
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930