Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 11:42 - Секс с приятел..........
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 13014 Коментари: 47 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Приятелството между мъжа и жената рано или късно завършва под завивките.
Разбира се, това не винаги се случва, но според статистиката е доста често явление.
Дали добрите приятелски отношения се развалят в интимната атмосфера?
Безспорна полза е сексът без ограничения. Най-очевидното предимство са откритите ви отношения. Имате сексуален партньор, в който не търсите емоционалната страна.
Това е възможно само, ако двамата партньори са честни един с друг и не таят скрити чувства.
В девет от десет от случаите приятелският секс остава еднократен, ако жената не се опита да превърне мъжа в свой сериозен партньор в живота.
Тази ситуация е удобна, тъй като може лесно да пропусне междинния етап на флирта.
Не е нужно да каните на кафе или вечеря или да купувате подаръци, опитвайки се да отгатнете какво харесва той или тя.
Всичко вече е ясно и известно, защото вече си знаете слабостите.
Недостатъци също не липсват.
Възможно е един от двамата да започне да мечтае за по-сериозни отношения. И когато това желание не е взаимно, се появяват проблемите.
Най-лошият сценарий е краят на приятелството, тъй като да балансирате на ръба между приятелството и любовта е опасно.
Щастливият край се случва рядко, тъй като романтичните чувства невинаги бликват и от двете страни.
Въпреки това, сексът винаги може да се превърне в нещо сериозно, в солидна основа за взаимно разбирателство, а защо не и за нещо повече.

От Vesti.bg   http://charovnik.dnesiutre.com/%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%81/%D0%B7%D0%B0-%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0-%D1%81-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/







Гласувай:
40



1. yotovava - :)))))
22.11.2010 11:47
между другото в един момент сексът и чувствата се разделят...
тъй че нищо против добрия секс, па макар и с приятел :))))))
Поздрав
Валя
цитирай
2. sevdabg - Ох Вале,
22.11.2010 11:50
Незнам кое как се разделя и кога? :))))
Но Приятеля - мммммм ;)
И започват едни терзания:
Ще си останем ли приятели след секса?
Аз казвам - Да!
Ако и секса ни е бил - Ок :)))))))))

Закачам се бе хора ;)
Усмихнете се !!!!!!!!!!

Поздрави Вале !
цитирай
3. karambol5 - Имам приятели жени и с тях никога не ...
22.11.2010 11:55
Имам приятели жени и с тях никога не ми е минавало през ума да стигам до леглото . Друг е въпросът ако на тях им се е искало нещо друго .Обкновено успявам да балансирам нещата и да не смесвам секса с приятелството
Не говоря за жената ,в която съм влюбен ,защото и тя също ми е добър приятел.Там нещата са различни . Първо се влюбих .
ХУбаво е да има с кого да си поговориш .......и да можеш спокойно да му кажеш ,че го обичаш като приятел, без това да се изтълкува погрешно /като покана за секс /
Мдаа имаме нужда и от такива приятели /ки ,на които да се оплачеш от любимия / та и да се посмееш на глупости .Да занеш ,че можеш да разчиташ на съвет в кофти момент ...
цитирай
4. eien - Сексът е само с един човек, този, с когото сте заедно завинаги,
22.11.2010 12:05
приятелството е с различни хора и няма нищо общо със секса.
Това е от моя личен опит. И моето субективно мнение
цитирай
5. sevdabg - Благодаря на всички, които ще напишат коментари !
22.11.2010 12:08
В тази тема аз няма да отговарям на коментарите ви, не от неуважение...
Познавате ме ! Все пак толкова години - тук...

Благодаря ви Приятели !
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Велика песен, Севде!
22.11.2010 12:11
Една от най-великите... Страхотна седмица ти желая! А теб си те взимам в блогрола:) Не знам, няма по-голямо приятелство от любовта. Неделимо е. То е много над всичко друго и непременно оцелява независимо от каквото и да било. Здравей!:)
цитирай
7. demar - Сигурно настина е много рядко...?
22.11.2010 12:27
"Щастливият край се случва рядко, тъй като романтичните чувства невинаги бликват и от двете страни.".........
но пък, то всичко хубаво рядко се случва.
цитирай
8. makont - Не бих го допуснала,
22.11.2010 12:43
ние жените сме чувствителни същества и секса е много повече от това което е, задължително са допуснати и доза чувства. Това вече е ангажиращо, хубаво и пълно с изисквания. Тук някъде се размива приятелството, а понякога се стига до неизбежен срив. Не бих загубила приятел така. Усмивки от мен, Севде!
цитирай
9. mun4o59 - Поздравления!!!
22.11.2010 14:17
С малко думи обхванат почти целия проблем. Проблем е, защото преди секса има силна душевна борба - за и против. В крайна сметка красивият секс винаги е между приятели, чиито чувства са прераснали в нещо повече. Темата за секса е като темата за любовта. Колкото са хората, толкова са и вариантите. Нама еднакъв секс и еднаква любов, всяко нещо е по своему уникално. Когато обаче пламне любовта е нещо красиво! За това нека не избухва, а да се разпали и да гори дълго!
цитирай
10. sevdabg - Ох...
22.11.2010 14:24
Толкова ми харесва всичко което пишете ...
Затова сте ми Приятели.
Затова съм ви избрала в Любими
Иска ми се да ви поздравя за споделените мисли с това:

http://www.youtube.com/watch?v=ptwdypKNwcE&feature=related

Признавам Мунчо провокира този коментар :)
Бъди щастлив Приятелю !
цитирай
11. pegas08 - Ало, авторката...от тези постинги, взе да ми нараства...
22.11.2010 15:42
интересът?
Искам да питам за виртуалния секс, много съм добър в него.
Имате ли виртуални завивки да питам,
че , защото, знаеш, взе студено да ми става, в блог, бегето!
Мерси!
цитирай
12. benra - мисля,
22.11.2010 15:56
че да смеся приятелството със секс е неприсъщо за мен, ако не е налична любов, но тогава връзката не бих я нарекла приятелство.От друга страна е хубаво в една любов да има приятелство-е, в такъв случай секса с приятел е вълшебен.
Иначе ,що се отнася до другополовите ми приятели, предпочитам да не ме приемат и да не ги приемам като сексуален обект, защото би нарушило естествеността на комуникацията.
цитирай
13. sevdabg - Alo Pegase
22.11.2010 16:42
Някои и поработваме, че само от висене в Блога, няма папу...
За останалото -
Моля :)))))))))))
цитирай
14. sevdabg - Нещо пак се сбъгяса
22.11.2010 16:45
Сега пък не мога да одобря коментари?
и затова го копнах:

15:52 - С приятел, та нема де е с неприятел

от: sande За постинг: Секс с приятел..........

Сигурно защото е по-приятн
цитирай
15. demar - Секс с приятел..........
22.11.2010 17:49
няма лошо
цитирай
16. анонимен - sex
22.11.2010 17:59
ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН Е!
цитирай
17. анонимен - Аз нямам дилема.
22.11.2010 18:46
Ако не бях женен, мога да спя с всичките си приятелки и даже ставаме сто пъти по-добри приятели. И за двама ни това е нащо като новогодишен подарък. Случвало се е дори със стари приятелки, които са здраво ангажирани, нещо като приятелско ръкостискане. Само си смигаме и се разбираме без думи. Това е истинско приятелство.
цитирай
18. sande - Шегувам се бе, Севде!
22.11.2010 19:32
sevdabg написа:
Сега пък не мога да одобря коментари?
и затова го копнах:

15:52 - С приятел, та нема де е с неприятел

от: sande За постинг: Секс с приятел..........

Сигурно защото е по-приятн

цитирай
19. sevdabg - Спокойно си пишете бе хора :))))
22.11.2010 19:50
Аз мога само да ви Благодаря, че уважихте тамата,
а и мен ;)

Благодаря Ви !!!
цитирай
20. анонимен - Не щат бе Севде.
22.11.2010 20:37
Мъжете на секундата ще нарушат приятелството, ако им дадат нишан, а жените почти всичките. Говоря за времето преди сватбата. Даже съм бил свидетел много пъти.
цитирай
21. yuliya2006 - Хей Джак, странно ме гледаш, зах...
22.11.2010 20:46
Хей Джак, странно ме гледаш,
захапал цигара, шапка накривил.
Очите светят, ръцете треперят,
искаш ме зная, познат ми е тоз поглед.

Хей Джак, странно ме гледаш,
аз съм кокетка, добра и изкусна.
Умея да взимам, вериги да слагам,
разум да няма, в плен мой да паднеш.

Хей Джак, странно ме гледаш,
ти си умен, играч си от класа.
Хъс ми даваш, сили да хвърля,
отново, отново, теб да те искам.

Хей Джак, странно ме гледаш,
с онзи стар и изпитан номер.
Очи не отделяш, дъха си запираш,
ставаш дързък, да ме превземеш.

Хей Джак, странно ме гледаш,
древна игра на ловец да играеш.
Хей Джак, спри да мечтаеш,
не виждаш ли, че съм твой приятел.

18.04.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
22. sevdabg - Обичам те Джулс !
22.11.2010 20:55
Но ти знаеш това ...
......
Хей Джак, странно ме гледаш,
древна игра на ловец да играеш.
Хей Джак, спри да мечтаеш,
не виждаш ли, че съм твой приятел.

;)
цитирай
23. анонимен - Така казва Джули,
22.11.2010 21:31
а ние може и да и повярваме.
цитирай
24. sevdabg - Закачко Кушеле, :))))))))))
22.11.2010 21:48
Аз и вярвам....
цитирай
25. анонимен - Абе тя ако е оная пилотка от аватара,
22.11.2010 23:02
ша ма прощаваш, ама приятелството ми ще бъде много рехаво и нестабилно.
цитирай
26. анонимен - Тая вечер няма хора в блога. Само двамата май сме останали. Айде ,лека нощ!!!
22.11.2010 23:23
И на всички дето вече им се затварят очите!
цитирай
27. osi4kata - само веднъж си развалих приятелството със секс
23.11.2010 03:58
и още си сърбам попарата :))))))))))))
цитирай
28. анонимен - Секс м/у приятели е възможен. В м...
23.11.2010 09:00
Секс м/у приятели е възможен. В момента съм така. Добър приятел , истински. По едно време се влюбих в него, но той не се възползва от този момент. Сега сме откровенни един към друг, обичаме се истински - като приятели и от време на време правим секс , без "ще ми се обадиш ли" , без "сълзи и въздишки" ----- просто секс м/у двама души, които знаят какво искат. И двамата сме сводобни , не сме любовници, не сме гаджета....... просто сме приятели.
цитирай
29. sevdabg - Благодаря ви !!!! :) Но за да съм искренна с вас
23.11.2010 10:11
И аз ще споделя, какво мисля по Статията.
Секс а Приятел , с най-добрия ми Приятел - Да !!!
Ако се случи.. На мига..
Защото - с кого, ако не с човека ,
който ми е най близък духовно -
да се слея?
Каковто и да ни струва това.. после...

Поздрави на Всички !!!!
цитирай
30. tutankhamon661 - Всички жени, с които cъм бил, са ми ...
23.11.2010 10:45
Всички жени, с които cъм бил, са ми добри приятелки и могат да разчитат на мен - най-вече за още секс, но и за други неща. При мен няма вариант да кажа "Не желая да те виждам повече" на жена, която съм чукал. Дори не мога да проумея, как се случва при другите. Може би защото никога не чукам "животински", т.е. присъствието на чувства е задължително. Може пък и да съм влюбчива натура, макар да не се смятам за такъв. Факт е, че прекалено лесно се събуждат чувствата ми, а после никога не гаснат напълно. Най-много да притихнат, дебнейки момент за нова експлозия.
цитирай
31. анонимен - Всички жени, с които cъм бил, са ми ...
23.11.2010 11:15
tutankhamon661 написа:
Всички жени, с които cъм бил, са ми добри приятелки и могат да разчитат на мен - най-вече за още секс, но и за други неща. При мен няма вариант да кажа "Не желая да те виждам повече" на жена, която съм чукал. Дори не мога да проумея, как се случва при другите. Може би защото никога не чукам "животински", т.е. присъствието на чувства е задължително. Може пък и да съм влюбчива натура, макар да не се смятам за такъв. Факт е, че прекалено лесно се събуждат чувствата ми, а после никога не гаснат напълно. Най-много да притихнат, дебнейки момент за нова експлозия.


- кога ти стават приятелки? Преди или след секса?
- кое те различава от жиголо - липсата на паричен елемент в договорката или "чувствата"?
- никога ли не им отказваш?
- те дали и те си имат по няколко фак(fack)френда като теб?


цитирай
32. grobarq - Виж
23.11.2010 11:17
Аз лично като мъж, мога да бъде само интимен с жена която ме влече и по точно съм влюбен с нея.
Еми то е ястно че е нормално - първо приятелството, после идват чувствата и най-накрая се стига до леглото.
Поне аз съм на тази максима, за другите незнам.
цитирай
33. анонимен - ===
23.11.2010 11:36
"Приятелството между мъжа и жената рано или късно завършва под завивките.
Разбира се, това не винаги се случва, но според статистиката е доста често явление."

Абе какви са тези работи, аз имам мъже приятели, към които НЕ изпитвам абсолютно никакво сексуално влечение. Даже не мога и да си го представя. Друг е въпросът те дали имат към мен...
цитирай
34. tutankhamon661 - 32. goodbye
23.11.2010 12:07
1. Преди това, иначе няма как да си легнем.
2. Нямам нищо общо с жиголо, защото чукам само жени, които харесвам, а при жиголото рядко е така.
3. Ако имам време, защо да им отказвам?
4. Някои имат, но аз нямам нищо против. Само така мога да разчитам, че ще оставят и на мен свобода, макар да познавам и такива, които са ми правили сцени, въпреки че и те са хойкали.
цитирай
35. tutankhamon661 - 34. goodbye - ===
23.11.2010 12:11
Нали не биеш онези, които имат мераци към теб? ...... ъъъъ ........ само питам ....... информативно.
цитирай
36. анонимен - Секс???
23.11.2010 13:31
През 80- години.
Млада сексоложка в първия час пред учениците:
Мили деца, в часовете по сексология ще ще си говорим за любов.
"Има любов между мъж и жена , но тя е описана подробно в древногръцката литература и тук няма да говори за нея.
Има любов между мъж и мъж, но тя е описана подробно в западната литература и тук няма да говори за нея.
Има любов между българския и руски народ. Това е истинска любов. За нея ще си говори по сексология."
....Къде отиде истинската любов? Какъв секс?
цитирай
37. sevdabg - За Ан 37
23.11.2010 13:39
Анче- кефиш !!!!!
:))))))))))
Ако беше регистриран - на мига си те взимах в един... секси списък - в дясно ;)

Благодаря !
Пак ела !!!!
цитирай
38. borsi - Никога не правя секс с жени с които се ...
23.11.2010 22:58
Никога не правя секс с жени с които се познавам отдавна. Щом не сме го направили веднага, значи интереса е слаб.
цитирай
39. sevdabg - Здравей Borsi
24.11.2010 10:48
Благодаря за коментара и че надникна :)
Поздрави и хубав ден !
цитирай
40. анонимен - Секс с приятел
24.11.2010 20:29
Сексът с приятел сигурно е много приятен - тя не го преследва и ревнува, той не се крие от нея и не я лъже! Суперррр! Пожелавам ви го от сърце!
цитирай
41. sevdabg - Ан 41
24.11.2010 20:39
Много интересен прочит :)

Аз заради анонимните мнения сложих модерацията. Не че не ми харесват мненията им, а защото се обърквам. Ето, твоето мнение например- написано от жена - бих разбрала. Но написано от мъж..

Приятна вечер и благодаря за коментара !
цитирай
42. анонимен - Секс с приятел
24.11.2010 21:06
Леля Софка каза:
Сев, не зная как да си напиша потр.име. Затова съм съвсем анонимна. Но пък си ме оценила. Аз пък предполагам, че си много млада. Но си много умна и свежа! Успех!
цитирай
43. sevdabg - Здравей лельо Софке :)
24.11.2010 21:16
Е, така вече е по добре. Аз съм си Севда. Не е ник.
Не съм много млада мила,,,
Не се подвеждай по този постинг-
разгледай по отдавнашното ми творчество :)

Благодаря за добрите думи.
И Пак ела.
цитирай
44. venstel - Имам приятели мъже
27.11.2010 09:47
И немога да си представя да правя секс... ще си развалим приятелските отношение.Хеххехе ми така де,секс,любов,и приятелство се различават,макар много рядко да са съвкупни в едно,и всичко да е ок
цитирай
45. sevdabg - Venstel
27.11.2010 10:14
Ми добре :)

Поздрави !
цитирай
46. анонимен - за Севда
29.11.2010 09:58
Леля Софка каза:
За съжаление - пътят е напред! Докато бяхме млади не съумяхме да се радваме на това. И всеки ден свикваме със създалите се обстоятелства! Ако обаче сме запазили младежкото си излъчване, това скрива част от годините ни. Това, което сме загубили трябва да компенсираме с други качества - присъствие, излъчване,ексклузивност и т.н.... А ти го можеш! Успех!
цитирай
47. sevdabg - Благодаря за милите думи мила Лельо Соф
01.12.2010 21:44
Да мога, да мога- колко да мога :))))))

Забавляваме се тук !!!
Важното е общуването и това че намерих прекрасни хора в Блог.бг.

Извини ме че чак сега отговарям на коментара ти
Приятна вечер !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921496
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930