Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 11:47 - Прекрасно е да се обичаме различни...
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 8358 Коментари: 23 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Понякога светът ми се върти около тях –
мъжете на моя живот –
идващи, отиващи си, 
интелектуалци, прекрасни,  
или ....обикновени идиоти.
А понякога светът ми спира да се върти.
Тогава съм само аз и моето усещане за жена.
Всички имаме такива моменти, в които не ни е до мъже - чувстваме се огорчени или преситени, или самодостатъчни. Това третото е прекрасно усещане - не ти се налага да разбираш никого, да правиш компромиси с нищо, да се извиняваш - без да си виновна. В тези случаи си само ти и света - без гръб, който Той ще ти обърне през нощта.

Мъжете и жените не се разбират.
И защо ти е разбирателство, ако то се гради само на компромиси.
То е провокирано от единствения, от най-големия страх - страхът от самотата.
Цял живот търсим половинки, сродни души, четвъртинки любов. Намираме ги по някое време, после ги губим, търсим, пак намираме, разочароваме се, обезсърчаваме се - и накрая се примиряваме с подобие на обич, което ни кара да правим компромиси...А всички тези любовни скандали, спорове и дни на мълчание се изличават само с една единствена мила дума, докосване в съня ни, жест на обич.
И любовта е като живота - редуват се добри и лоши моменти, но стигне ли се до равносметка, първо си спомняме хубавите моменти, а трудностите преминават през мислите ни само като сянка.
В крайна сметка "и това ще мине..."
Не вярвам в сродните души. Как могат две различни по своята природа души - каквито са мъжката и женската, да бъдат сродни. Те могат да бъдат близки, обичащи се, въпреки своята различност, близки, но не и сродни. Всички онези глупости за половинките ни, за допълването - всичко е захаросана измислица.

Вярвам в любовта !!! -
не в допълващото се цяло.
Не е нужно единият да се претопява в образа на другия.

Прекрасно е да се обичаме такива, каквито сме - различни.

От  http://www.webcafe.bg/id_133750310_Parite_ne_te_pravyat_neshtasten





Гласувай:
34



1. pevetsa - ДА БЪДЕ ЛЮБОВ! ОБИЧАЙ МЕ - ОБИЧАМ ...
23.01.2011 11:54
ДА БЪДЕ ЛЮБОВ!
ОБИЧАЙ МЕ - ОБИЧАМ ТЕ!
И ПРЕГРЪДКИ ОТ МЕН!
Алекс
цитирай
2. sevdabg - Да бъде Алекс !!!
23.01.2011 12:20
Прегръдка и от мен !

цитирай
3. ketcakuatl - Хм..м.. РАЗОЧАРОВАНИЕ ИЛИ ДЕПРЕСИЯ?
23.01.2011 14:55
Или помъдряване! Прочетох отдавна постинга ти, но го оставих да ,,отлежи" да премисля преди да взема отношение. Защото темата е много сериозна, а щом я предлагаш за споделяне - те вълнува, и очакваш подкрепа или оборване. Да, половете сме различни, въпреки еманципацията и стремежа към уеднаквяване на индивида със съвременните технологии и информация. Направо понякога сме даже на паралелни вселени. Но как да стане общуването и съвместният живот тогава, без компромиси и допълване, в които ти не вярваш? И аз писах по темата наскоро, за зависимоста от партньора. Но идеята ми беше че да получиш нещо - трябва да дадеш! Но не всичко, и на всяка цена! Баланса е тънък, но възможен. Казваш че вярваш в любовта с дебел курсив. Добре, лошо няма, но вече сме в 21 век и е научно доказано че това е на ниво ендокринология, т.е. в желанието си за възспроизвеждане организма произвежда хормони и други вещества които те карат да бъдеш ,,влюбен" в съответствие с матрицата заложена в главата ти от природата и заобикалящото те общество което те възпитава от малка. Но това не става вечно. В един момент здравия разум надделява и ти виждаш че ,,царя е гол" примерно. Стана много дълго, а темата е неизчерпаема. В заключение само ще ти споделя нещо искренно и лично - ожених се преди 27г. по-разум, прецених че това ще е умната и добра съпруга с която ще прекарам живота си, и дори след толкова време отчитам че съм постъпил правилно. Разумният избор, без любов, и така става. Красотата и хормоните - настрана!
цитирай
4. joysii - Интелигентно мнение. Не е нужно в ...
23.01.2011 15:01
Интелигентно мнение.
Не е нужно в една връзка двамата да се обезличават и да стават едно цяло, като всеки изгуби своята индивидуалност.
Всъщност, ако това с времето се случи, то ще изчезне чарът, който е привлякъл двамата един към друг в началото.
Връзката ще се превърна в навик и ежедневие, без тръпчица.
цитирай
5. sevdabg - Кетцълкуатъл,
23.01.2011 15:05
още едно доказателство, че сме различни.
Но не различни в смисъл Жена-Мъж, а различни като хора.
Изчетох с нтерес написаното от теб, но признавам финала ме провокира
да напиша нещо повече от - Благодаря ! :)
Женитба по разум? - Това не се е случило на мен или на приятелките ми, или на хората, които познавам. Нямам идея какви наивници сме или на ниво ендокринология, но знам друго :
Писала съм го много пъти. Но нищо - пак - Човек е Вселена. И само запазвайки своята индивидуланост мисля, ще бъде харесван, обичан, желан...
За Любовта- каквото й да е това -
Може да е болка,
може би е миг?
ала аз без нея-
няма да съм Жив !
:)

Поздрави !
цитирай
6. bizcocho - Съгласна съм! Човек не трябва да ...
23.01.2011 15:07
Съгласна съм! Човек не трябва да моделира другия по свое подобие. Нали всъщност го е харесал какъвто е? Лошото е, че понякога харесващия не е наясно какво харесва и след време започват овайкванията. Затова прибързаните харесвания... водят до травми, а понякога и до грозни обвинения.
цитирай
7. sevdabg - Това е и моето мнение Joysii,
23.01.2011 15:10
joysii написа:
Интелигентно мнение.
Не е нужно в една връзка двамата да се обезличават и да стават едно цяло, като всеки изгуби своята индивидуалност.
Всъщност, ако това с времето се случи, то ще изчезне чарът, който е привлякъл двамата един към друг в началото.
Връзката ще се превърна в навик и ежедневие, без тръпчица.


И току що го споделих :)
Благодаря ти !

Поздрави мила !
цитирай
8. sevdabg - Обаче Bizcocho се случва
23.01.2011 15:14
bizcocho написа:
Съгласна съм! Човек не трябва да моделира другия по свое подобие. Нали всъщност го е харесал какъвто е? Лошото е, че понякога харесващия не е наясно какво харесва и след време започват овайкванията. Затова прибързаните харесвания... водят до травми, а понякога и до грозни обвинения.


И не става дума за прибързани харесвания.
Те може да са се харесали бавно.
Да са се влюбили.
Всичко да е било Истинско.
Обаче, с времето и нормално е-
единия в двойката да доминира..
И тогава става онова с половинките и четвъртинките.
И дори и това не е най- тъпото в тази работа.
А че в един момент- доминираната половинка, или четвъртинка се вглежда в себе си и.. не харесва това, което вижда. Самооценката в този момент е тежката травма. А не разни приказки, случки, и битовизми.

Поздрави мила !
цитирай
9. tutankhamon661 - sevdabg
23.01.2011 17:36
Обичам непокорни жени!
цитирай
10. sevdabg - Интересен коментар Тутанкамоне :))))
23.01.2011 17:49
Какво е "непокорна Жена? :)))))))))))))))))
цитирай
11. rainbow65 - различието
23.01.2011 18:52
Очарованието във влюбените очи
може да се стопи ,
като сняг ,
когато започне опознаването
.......понякога се случва двама човека
да са несъвместими в реалният живот!
цитирай
12. sevdabg - Дъгичке,
23.01.2011 18:57
На мен
в моя живот,
ми стига .
че имам Приятели като теб,
в чиито очи винаги намирам
каквото ми е нужно.
И колкото повече те опознавам,
толкова повече те заобичвам -
в реалния живот ;)



цитирай
13. demar - Здравей , Сев
23.01.2011 20:15
Мислих да ти пиша на обяд...но реших, че сигурно ще ти прозвуча малко наивно.
Но сега си слушах Патриция Кас и една от песните и ме върна в блога ти:
http://87.121.59.2/play:98e6e67b " Мъжете , които минават "
Та аз още вярвам и търся ..."онази , моята " ...
и не я търся " от страх от самотата "....
търся я , защото знам, че я има някъде....и ще ни е хубаво.
Прекрасна вечер , Сев ! ..... /и песничката е готина /
цитирай
14. sevdabg - Няка е прекрасна и твоята вечет Мар !
23.01.2011 20:18
Н малко по друга музикална вълна съм в момента :)
Днес ние пък бяхме на тема
"бьйла бьй водачка,
а повод мьй всегда найдиом":))))
и Брайтонское танго..
и Одесса мамачка..
такива неща - водка, сельодка и....
много смях ...
цитирай
15. demar - Завиждам ти....
23.01.2011 20:24
но кой , както се уреди :)
цитирай
16. sevdabg - Не е трудно Мар
23.01.2011 20:25
Става с желание-
водка и сельодка-
шегувам се
Голямо момче си- знаеш и можеш !
Сигурна съм :)
цитирай
17. sande - Интересни размисли, откровени, провокиращи, но ....
24.01.2011 10:09
.... аз трудно бих добавил нещо.
Слаб съм в теорията. Аз съм практик.
цитирай
18. sande - Ето един пример, достоен за подражание,така постъпват бароните ...
24.01.2011 10:15
Затова лягай тук. Тези остри треви
ще ни бъдат предбрачното ложе.
Нека друг, по-безстрашен от мен, да лови
зли пътеки към рай невъзможен.
цитирай
19. sevdabg - .....зли пътеки към рай невъзможен......
24.01.2011 10:39
Е, що така бе Саше ? :))))))))))))
Има и Рай - възможен ;)
Изграден в ума и желанията и ...
Ти си практик- разбираш ги тези неща,
по-добре от мен :))))
За острите треви ще си говорим след няколко постинга ;)

Поздрави Приятелю !
цитирай
20. bigbrother2 - Според мен
24.01.2011 11:46
Мъжът и жената се различават първо, като човешки характери, а после по мъжки и женски особености. Ако жената и мъжа се от нехаресващи се човешки характери - чао! :)
цитирай
21. sevdabg - Брадърче, къде се губиш? :))))
24.01.2011 12:24
Това, което си написал като коментар- ясно !
Харесващи се и нехаресващи се - така.. обаче...
Става дума за друго !!!
Мита за половинките и за допълването..
А може би за доминирането и обезличаването ?
Или за болезнената загуба и самота ?

Прекрасен да е денят ти Брадърче !!!!
цитирай
22. анонимен - Kalinarosa
25.01.2011 16:34
BRAVO, BRAVO, MALKO MOMI4E------NO MYDRO
цитирай
23. inel379 - "Прекрасно е да се обичаме такива, каквито сме - различни."
17.02.2011 14:53
Важни са чувствата, доверието и интересът един към друг да не секва!
Хубаво е да успяваме да се изненадваме приятно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1917135
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15143
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031