Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 14:21 - Който никога не е грешил, никога не е опитвал нещо ново
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 8546 Коментари: 22 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Алберт Айнщайн (1879-1955)

Гравитацията не е отговорна за тези,
които падат в капана на любовта

- Две неща ми вдъхват страхопочитание -
сияещото небе отгоре и поучителната Вселена,
в която се намирам

- Две неща са безгранични:
Вселената и човешката глупост.
За първото не съм толкова сигурен

- Най-печалното при младото поколение е,
че аз вече не съм част от него

- Най-трудното за разбиране нещо на света е данъкът върху доходите

- Не е важно да знаеш всичко,
важното е да знаеш къде да го намериш

- Не можем да решим проблемите,
като използваме същия начин на мислене,
който сме използвали, когато сме ги създавали

- Няма толкова висша цел, която да оправдае използването на всякакви средства

- Обичам да пътувам, но мразя да пристигам

- Особено изглежда нашето положение на тази земя. Всеки от нас се появява тук не по собствено желание и без да е молил за кратък престой,без да знае защо и за какво,във всекидневния живот ние само чувстваме,че човек е тук заради другите, заради тези които обича и много други свързани с него човешки същества

- Различията между минало, настояще и бъдеще
са само една ужасно настойчива илюзия

- Слабостта на позицията
става слабост на характера

- Ако не можете да обясните нещо
на едно дете на 6 години, то това значи, че вие въобще нямате понятие какво означава това нещо

- Бих искал да знам мислите на Бог;
останалото са подробности

- За съжаление вече стана очевидно, че нашата технологичност задмина нашата хуманност

- Има два начина да изживееш живота си. Единият е като мислиш, че не съществуват чудеса. Другият е като мислиш, че всяко нещо е чудо






Гласувай:
49



1. sparotok - велик
28.01.2011 16:17
Даже и само за тези изказвания Айнщайн заслужава да бъде наречен велик!

Поздрави!
цитирай
2. bigbrother2 - Hi
28.01.2011 16:46
Произведението на красотата и ума е константа.
Трудно се спори с гола жена.
цитирай
3. antivlaks - Да добавя любимото ми :
28.01.2011 17:11
Не е нужно да имаш много акъл !
Важното е , да ти идва на време !
цитирай
4. sande - Поздрави за подбраните крилати мисли, дано поумнеем накрая ...
28.01.2011 17:40
Гравитацията не е отговорна за тези,
които падат в капана на любовта.


цитирай
5. ketcakuatl - ДА - ГЕНИЙ!!!
28.01.2011 18:37
Един от малкото хора, с които цялото човечество може да се гордее.
цитирай
6. makont - Е, всяко нещо е чудо!
28.01.2011 18:42
По едно чуда за всеки ден, и сърце за да го открием. Усмивки от мен!
цитирай
7. sevdabg - Благодаря ви Приятели !
28.01.2011 19:23
Велик Човек !
Труда му и постигнатото от него
винаги са предизвиквали не само възторга ми,
но и очудването - Какъв ум ?!!!!!!!!

цитирай
8. abanos - Усмивкиии...
28.01.2011 21:06
Наистина необикновен ум!Велик по точно!Необятен!
цитирай
9. dolsineq - За мен най-показателна е снимката с ...
29.01.2011 00:05
За мен най-показателна е снимката с изплезването. Говори и без думи за отношението му към себеподоните...:)
цитирай
10. bizcocho - "- Две неща са безгранични: ...
29.01.2011 00:19
"- Две неща са безгранични:
Вселената и човешката глупост.
За първото не съм толкова сигурен" - това ми е любимост от него :))))))))
цитирай
11. sevdabg - Благодаря ви за коментарите :)
29.01.2011 09:33
Мисля , има какво да научим от този Човек !!!

Прекрасен съботен ден Приятели !
цитирай
12. zelas - Сега не ми се ще да развалям хубавата ...
29.01.2011 13:19
Сега не ми се ще да развалям хубавата седянка за господина със симпатичното езиче, но когато се цитират великите му мисли е добре да не се изпуска най-важната.

На въпроса, кое според него е най-великото изобретение някога, е интересно, че той не казва например - теорията за относителността или нещо подобно, а:

"Най-мощната сила във Вселената е сложната лихва"

Без коментар.
цитирай
13. sevdabg - Благодаря за коментара Zelas
29.01.2011 13:36
Признавам това е ново за мен ?
Споделих тук това, което намерих и селектирах.

Фен съм на сложната лихва ;)
И на кредитните институции :))))

Изобщо - фен-ка ...
цитирай
14. zelas - Ами, ти хубаво си ги подбрала ама ...
29.01.2011 14:02
Ами, ти хубаво си ги подбрала ама нали ти казвам изпуснала си най-важните, ето ти още една негова такава "гениална" мисъл на езичето:

"Изобретателност е да знаеш как да скриеш източниците си на информация."

-----------------
И следвайки последния цитат, да те питам, знаеш ли на кого принадлежи това?

"... теорията за относителността, между другото, е много по-стара от сегашните и защитници. Тя беше разработена пред 200 години от моя знаменит сънародник Рудер Бошкович (Ruder Boskovic), големият философ, които освен другите постижения, написа хиляда обемни произведения по литература и по много други разнообразни теми. Бошкович разглежда относителността, включително т. нар. време-пространството континуум ... "
цитирай
15. hristo27 - Велик в това което е измислил, велик ...
29.01.2011 14:12
Велик в това което е измислил, велик в мислите си - това е Айнщайн!
цитирай
16. sevdabg - Zelas
29.01.2011 14:13
Аз помня че, "теория на относителността" е въведен от Макс Планк през 1908 г.
А общата теория на относителността е геометричната теория за гравитацията, и е публикувана от Алберт Айнщайн през 1915 година.

Това с източниците на информация -
много актуално- благодаря :)

И само да уточня, ако ще ме изпитваш още :)
че съм икономист /практик/.

цитирай
17. sevdabg - Така е Ице !
29.01.2011 14:15
hristo27 написа:
Велик в това което е измислил, велик в мислите си - това е Айнщайн!



Благодаря за коментара !
Поздрави !
цитирай
18. zelas - И само да уточня, ако ще ме изпитваш ...
29.01.2011 14:19
sevdabg написа:
И само да уточня, ако ще ме изпитваш още :)
че съм икономист /практик/.


То за лихви няма не те изпитвам, ами що е то полит-икономика и има ли място в точната наука физика.

Ама карай, щом хората си го харесват, кой съм аз да се меша в любоФта народна.

Хубав ден.
цитирай
19. gidmastar - Как хубаво го е казал: - Особено ...
29.01.2011 14:22
Как хубаво го е казал:
- Особено изглежда нашето положение на тази земя. Всеки от нас се появява тук не по собствено желание и без да е молил за кратък престой,без да знае защо и за какво,във всекидневния живот ние само чувстваме,че човек е тук заради другите, заради тези които обича и много други свързани с него човешки същества
С няколко изречения обобщава целия ни живот. А смисъла е толкова назад във времето, че сме му забравели предназначението.
цитирай
20. sevdabg - Любов - народна ли?
29.01.2011 14:32
zelas написа:
sevdabg написа:
И само да уточня, ако ще ме изпитваш още :)
че съм икономист /практик/.


То за лихви няма не те изпитвам, ами що е то полит-икономика и има ли място в точната наука физика.

Ама карай, щом хората си го харесват, кой съм аз да се меша в любоФта народна.

Хубав ден.



Любов - народна ли?- Мисля всенародна е любовта,
ако е любов? Или по точно уважението към Айнщайн.
Но не ми е ясно защо фрази на велики хора, смесваш с физика?

За политикономията - само на лични. :))))))))))))))))
цитирай
21. sevdabg - За смисъла...
29.01.2011 14:35
gidmastar написа:
Как хубаво го е казал:
- Особено изглежда нашето положение на тази земя. Всеки от нас се появява тук не по собствено желание и без да е молил за кратък престой,без да знае защо и за какво,във всекидневния живот ние само чувстваме,че човек е тук заради другите, заради тези които обича и много други свързани с него човешки същества
С няколко изречения обобщава целия ни живот. А смисъла е толкова назад във времето, че сме му забравели предназначението.


И да продължа
"Има два начина да изживееш живота си. Единият е като мислиш, че не съществуват чудеса. Другият е като мислиш, че всяко нещо е чудо "
което пък на мен ми е едно от любимите !

Благодаря ти !
Поздрави !
цитирай
22. inel379 - Истина си е.
17.02.2011 15:20
Не греши само този, който нищо не прави!
А за чудесата...
Ами те са навсякъде край нас!
Трябва просто да имаме очи за тях!
Духовното прераждане е един безкраен път към съвършенството!
Сърдечен поздрав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921417
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930