Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2011 10:24 - Истинските неща не отминават-
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 7956 Коментари: 28 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Истинските неща не отминават-
те просто ни обсебват

завинаги!  

***

Не е важно колко знаеш.

Не е важно какво умееш.

Важното е :

Какво правиш

и как се чувстваш

заради направеното ! 

*** 

Ключът към щастието

е да разберем,

че важно е не какво ни се случва,

а как реагираме на онова,

което ни се случва.

 ***

Провалът е само една добра възожност да започнем всичко отначало.
Но по разумен начин...

(Хенри Форд

 ***
Щастието и мъката са близнаци.

Остави ги да идват и да си отиват

като облаците. 

***

Винаги има трети начин :
и той не е комбинация
от другите два,

а нов и съвсем различен.

***

Човек  става свободен в момента,
в който пожелае да бъде.

***

Не търси следи от стъпките на древните, търси онова,
което са търсили те.

***

Светът, който желаеш
може да бъде спечелен!
Той съществува!
Той е реален!
Той е възможен!
Той е твой!








Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Севде!
03.02.2011 10:27
Много е хубаво днес при теб! И е истинско... Като в сън. :)
цитирай
2. sevdabg - Здравей Наде :)
03.02.2011 10:32
Нали знаеш, че при мен винаги е хубаво :))))
Защото подбирам всичко като за Приятели,
въпреки и виртуални, но...
заслужаващи !

Поздрави мила !
цитирай
3. анонимен - Форд ли имаше мумия в кабинета си?;)
03.02.2011 11:11
Не търси следи от стъпките на древните, търси онова,
което са търсили те.

цитирай
4. tutankhamon661 - sevdabg
03.02.2011 11:42
Светът, който желаеш
може да бъде спечелен!
Той съществува!
Той е реален!
Той е възможен!
Той е твой!


Ммда! "Никой не ти пречи да бъдеш малък бог" - любимите думи на Берлускони, а той го е доказал.
цитирай
5. sande - Поздрави, Севде, за приятните минути!
03.02.2011 12:35
Щастието и мъката са близнаци.

Остави ги да идват и да си отиват

като облаците.

Интересна мисъл, много вярна, особено в първата и част. Наистина ако не познава мъката, не би разпознал щастието.
Чул съм стари хора да казват: след лошото идва хубавото, но понякога и след хубавото - идва лошото.
цитирай
6. joysii - Ох, всичката тази мъдрост + Клай...
03.02.2011 12:39
Ох, всичката тази мъдрост + Клайдерман....постинг точно по моя вкус.
Ако можехме само, да прилагаме навреме и на място всичко,което знаем....никога нямаше да сме нещастни.
Хубав ден, скъпа!
цитирай
7. sevdabg - Благодаря ви за коментарите Приятели !
03.02.2011 15:30
Tutankhamone, не малки,
мисля-
а големи Богове сме ;)
имайки предвид къде живеем
и на какъв геноцид сме подложени,
за да се чувстваме горди че сме Българи
и още не сме си напуснали Родината.
Искам да кажа- лесно му е на Берлускони :)))

Sande, остави старите хора Приятелю :))))
Слушай младите- те знаят - довери ми се !!!

Joysii, Благодаря ти мила, за добрите думи.
Това за нещастието и знанието ни, аз знам малко по иначе-

"КОЙТО ТРУПА ЗНАНИЯ ТРУПА ПЕЧАЛ!"
ЕКЛЕСИАСТ
цитирай
8. анонимен - Мога ли да дам и своя мъничък принос?
03.02.2011 17:15
Два приноса, всъщност. Една малко известна притча на Армстронг /космонавта, не тромпетиста/. Понакога един ритник в задника може да се превърне в голяма крачка напред.
И музикалния принос. http://www.youtube.com/watch?v=ZYxgjJK7kD0&feature=related
цитирай
9. makont - Браво, Севде,
03.02.2011 17:28
имаме нужда от малко мъдрост. Ободряващи и размислящи и най-важното, всяка от тях зарежда с оптимизъм. И музиката е прекрасна, доказвайки верността на гореизписаното от мен. Хубава вечер и усмивки!
цитирай
10. sevdabg - Винаги се радвам на приносите ти Катана ;)
03.02.2011 17:30
Опс, за ритника в задника- абе може да даде начална скорост ,
но като действие не е много естетично :)))))))))))))
И ако песничката ми хареса- ще си я кична тук :)))

цитирай
11. анонимен - Внимавай, че мога да покажа такива виртуози на пианото, че ум да ти зайде.
03.02.2011 17:42
sevdabg написа:
Опс, за ритника в задника- абе може да даде начална скорост ,
но като действие не е много естетично :)))))))))))))
И ако песничката ми хареса- ще си я кична тук :)))


Би трабвало да ти хареса.
цитирай
12. sevdabg - Благодаря Маконт :)
03.02.2011 17:45
makont написа:
имаме нужда от малко мъдрост. Ободряващи и размислящи и най-важното, всяка от тях зарежда с оптимизъм. И музиката е прекрасна, доказвайки верността на гореизписаното от мен. Хубава вечер и усмивки!


Малко свежест в ежедневието ни ;)
Именно такава ми беше идеята

Поздрави мила !
цитирай
13. sevdabg - Катана ,
03.02.2011 17:47
katana написа:
sevdabg написа:
Опс, за ритника в задника- абе може да даде начална скорост ,
но като действие не е много естетично :)))))))))))))
И ако песничката ми хареса- ще си я кична тук :)))


Би трабвало да ти хареса.



Много ми хареса и затова реших да бъде
в отделен и многу специален постинг !!!
Благодаря :)
цитирай
14. анонимен - Приемаш ли да направиш с моя помощ
03.02.2011 17:51
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
Опс, за ритника в задника- абе може да даде начална скорост ,
но като действие не е много естетично :)))))))))))))
И ако песничката ми хареса- ще си я кична тук :)))


Би трабвало да ти хареса.



Много ми хареса и затова реших да бъде
в отделен и многу специален постинг !!!
Благодаря :)

постинг с 4 клавирни изпълнения?
цитирай
15. sevdabg - OK !!!
03.02.2011 17:58
katana написа:
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
Опс, за ритника в задника- абе може да даде начална скорост ,
но като действие не е много естетично :)))))))))))))
И ако песничката ми хареса- ще си я кична тук :)))


Би трабвало да ти хареса.



Много ми хареса и затова реших да бъде
в отделен и многу специален постинг !!!
Благодаря :)

постинг с 4 клавирни изпълнения?



Друга ми беше идеята,
но щом казваш -
пращай още 3 линка
От мен - картинката :))))
цитирай
16. sparotok - думи
03.02.2011 18:32
Нали може и аз да добавя нещо - Когато правиш нещо истинско намираш себе си. Истинските неща са:
-любов
-помощ на околните
-отричане на злото

Поздрави!

П.С. - Котката е трепач:)
цитирай
17. sevdabg - думи ...
03.02.2011 18:43
За истинските неща си прав Спароток !
Благодаря за коментара !
Поздрави !
цитирай
18. анонимен - Подреди си ги както искаш :-)))))
03.02.2011 18:47
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
Опс, за ритника в задника- абе може да даде начална скорост ,
но като действие не е много естетично :)))))))))))))
И ако песничката ми хареса- ще си я кична тук :)))


Би трабвало да ти хареса.



Много ми хареса и затова реших да бъде
в отделен и многу специален постинг !!!
Благодаря :)

постинг с 4 клавирни изпълнения?



Друга ми беше идеята,
но щом казваш -
пращай още 3 линка
От мен - картинката :))))

http://www.youtube.com/watch?v=NOi9K7yZ6QA
http://www.youtube.com/watch?v=5PRRzXBwXTY
http://www.youtube.com/watch?v=3vrkniIeNoU
цитирай
19. sevdabg - Благодаря Катана :) Гуш ;)
03.02.2011 19:01
katana написа:
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
Опс, за ритника в задника- абе може да даде начална скорост ,
но като действие не е много естетично :)))))))))))))
И ако песничката ми хареса- ще си я кична тук :)))


Би трабвало да ти хареса.



Много ми хареса и затова реших да бъде
в отделен и многу специален постинг !!!
Благодаря :)

постинг с 4 клавирни изпълнения?



Друга ми беше идеята,
но щом казваш -
пращай още 3 линка
От мен - картинката :))))

http://www.youtube.com/watch?v=NOi9K7yZ6QA
http://www.youtube.com/watch?v=5PRRzXBwXTY
http://www.youtube.com/watch?v=3vrkniIeNoU


И приятна вечер !
цитирай
20. анонимен - До скоро. Гуш и от мене
03.02.2011 19:23
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
katana написа:
sevdabg написа:
Опс, за ритника в задника- абе може да даде начална скорост ,
но като действие не е много естетично :)))))))))))))
И ако песничката ми хареса- ще си я кична тук :)))


Би трабвало да ти хареса.



Много ми хареса и затова реших да бъде
в отделен и многу специален постинг !!!
Благодаря :)

постинг с 4 клавирни изпълнения?



Друга ми беше идеята,
но щом казваш -
пращай още 3 линка
От мен - картинката :))))

http://www.youtube.com/watch?v=NOi9K7yZ6QA
http://www.youtube.com/watch?v=5PRRzXBwXTY
http://www.youtube.com/watch?v=3vrkniIeNoU


И приятна вечер !

цитирай
21. dolsineq - Котето е много сладко, Севде. . . ...
03.02.2011 23:10
Котето е много сладко, Севде...:)))
цитирай
22. abanos - Вълшебно!
04.02.2011 10:44
Като в рай!
цитирай
23. bizcocho - Котката е трепач! :) Отмъкнах си я ...
04.02.2011 13:59
Котката е трепач! :) Отмъкнах си я веднага! :))))))) Третата мисъл много ми хареса!
цитирай
24. demar - Истинските неща не отминават...
04.02.2011 18:06
права си, Сев !
Права си...не отминават, но трябва да посегнеш и да го хванеш...да го задържиш...
да го усетиш...да го почувстваш...
и тогава остава завинаги...
Хубава вечер , Сев !
/Светът, който желаеш
може да бъде спечелен!
Той съществува!
Той е реален!
Той е възможен!
Той е твой!/
цитирай
25. demar - Здравей, Сев
04.02.2011 19:27
http://www.vbox7.com/play:eb465945
цитирай
26. sevdabg - Благодаря ви Приятели !
04.02.2011 20:55
И на вас прекрасна петъчна вечер и още по прекрасен и релаксиращ weekend !!!
цитирай
27. demar - Здравей, Сев
08.02.2011 22:13
Истинските неща не отминават-
те просто ни обсебват
завинаги!
цитирай
28. inel379 - Облаците не са вечни!
17.02.2011 15:43
Идват и отминават. Понякога по-бързо, друг път по-бавно.
Но истинските неща, ако са такива, трайно ни владеят.
И това е добре, защото се опираме на тях и съзнателно ги търсим.
Чувството за сигурност ни помага да живеем в относителна хармония.
Хубаво ни е без специална причина!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1920683
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930