Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 09:56 - Един хърватин пее....
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 9443 Коментари: 17 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Един хърватин  , чиито песни  много харесвам ;)

image

Роден на 26-ти април 1953г., Владо Калембер
е хърватски поп изпълнител, известен със своя специфичен дрезгав глас.

От 1973г. членува в различни загребски групи.
През 1978г. основава група Srebrna krila,
с която запсва 11 албума.
Соло кариера започва през 1987г.

През 1982г,. побеждава на Zagreb fest. - като композитор
Написал е около 2500 песни и продал 12 млн. музикални носителя.
Член на 4 Asa (Vlado Kalember, Rajko Dujmić,
Jurica Pađen, Alen Islamović) Srebrna krila, Novi fosili, Aerodrom, Azra i Bijelo dugme.
Женен е за младата челистка Ana Rucner и има едно дете от нея.


Част от хитовете му са: „Vino na usnama“,
„Ja nisam kockar“, „Ana“, „Lili“, „Otkad si otišla“, „Ja odavde, ona s juga“, „Odoh u mornare“, „Doris“.

 

От   http://ex-yumusic.info/vlado-kalember-biografija

Този постинг е подарък за Санде:)
Защото и той много харесва песента
с която ви поздравявам Приятели !










Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Благодаря ти Севде, за припомня...
10.03.2011 10:08
Благодаря ти Севде, за припомнянето на фронтмена на Сребърни крила.
И се присъединявам към поздрава, Санде го заслужава!
цитирай
2. sande - Благодаря, Севде, много мил подарък, много приятна изненада с тази песен на Владо Келембер ...
10.03.2011 10:10
А песента е прекрасна: пее се за любов, за раздяла, за радост, любов и тъга, за копнеж, раздяла и спомен!
И за фантастичния Ядран, над който волно, като чайка, лети песента и се удря в синьото небе и отново се завръща при нас. Възхително!

Хубав ден с хубави приятели ти желая! И с вино на уснима. И с песента на Келембер в сърцето!
цитирай
3. sevdabg - Много мил коментар Певецо :)
10.03.2011 10:18
pevetsa написа:
Благодаря ти Севде, за припомнянето на фронтмена на Сребърни крила.
И се присъединявам към поздрава, Санде го заслужава!


Малко са чистите и искренни хора като Сандето
И затова мисля му отива този искрен сърдечен тон,
и послание в песента...

Благодаря ти !
Поздрави !
цитирай
4. sevdabg - Санде :)
10.03.2011 10:53
sande написа:
А песента е прекрасна: пее се за любов, за раздяла, за радост, любов и тъга, за копнеж, раздяла и спомен!
И за фантастичния Ядран, над който волно, като чайка, лети песента и се удря в синьото небе и отново се завръща при нас. Възхително!

Хубав ден с хубави приятели ти желая! И с вино на уснима. И с песента на Келембер в сърцето!


В тази песен за мен има чистота и искренност, не думи....
И я нося в сърцето си...

Благодаря ти , че си ми Приятел !!!!
Бъди щастлив !
цитирай
5. dolsineq - И аз харесвам много Владо Калембер. ...
10.03.2011 12:11
И аз харесвам много Владо Калембер...;)
цитирай
6. makont - Наистина интересен глас,
10.03.2011 13:07
благодаря, Севде, аз нали съм видинско чедо съм израснала с песните на "Сребърни крила". Красиви са, в тях има много хубави текстове за любов, поднесени с нежна и приятна музика, в съчетание с характерния глас на Владо. Поздрав от мен!
цитирай
7. sevdabg - Благодаря ти Долсинея
10.03.2011 15:41
dolsineq написа:
И аз харесвам много Владо Калембер...;)


Текстовете му са чудесни- искренни и вълнуващи-
Той-симпатяга и не само добър певец а и актьор ...

Поздрави !
цитирай
8. sevdabg - Здравей Маконт,
10.03.2011 15:43
makont написа:
благодаря, Севде, аз нали съм видинско чедо съм израснала с песните на "Сребърни крила". Красиви са, в тях има много хубави текстове за любов, поднесени с нежна и приятна музика, в съчетание с характерния глас на Владо. Поздрав от мен!


С Песните на "Сребърни крила " раснахме из цялата България :))))
Обаче - точно тази песен, този текст и..
този клип - са ми много, ама много - любими !

Поздрави !
цитирай
9. sparotok - песен
10.03.2011 18:10
Даже не бях чувал за Владо Калембер, но песните му ми харесаха!
Благодаря!
цитирай
10. sevdabg - Спароток - изненада ме....:)))
10.03.2011 18:41
Тази му песен е емблематична и
реклама на Адриатика- откакто я е изпял...
Има само още една негова песен, която харесвам.
Останалите са ми някак...
недостатъчни като музика и текст..

това е другата му песен, която харесвам :)

http://www.youtube.com/watch?v=ol6Ls52gFBg

Vlado Kalember - Neka me cijeli svijet zaboravi
цитирай
11. sande - Слушах я през целия ден, създава много настроение, действа като красив мираж...
10.03.2011 19:06
sevdabg написа:
sande написа:
А песента е прекрасна: пее се за любов, за раздяла, за радост, любов и тъга, за копнеж, раздяла и спомен!
И за фантастичния Ядран, над който волно, като чайка, лети песента и се удря в синьото небе и отново се завръща при нас. Възхително!

Хубав ден с хубави приятели ти желая! И с вино на уснима. И с песента на Келембер в сърцето!


В тази песен за мен има чистота и искренност, не думи....
И я нося в сърцето си...

Благодаря ти , че си ми Приятел !!!!
Бъди щастлив !


Покрай нея чух и други негови песни, както и групата "Сребърни крила".
Понеже съм отсъствал доста време от страната, открих сега цели дебри от прекрасна югославска музика от онова време.

Още веднъж - благодаря за милия жест!
цитирай
12. sevdabg - Слушах я през целия ден, създава много настроение, действа като красив мираж...
10.03.2011 19:28
Миража на..
Желание, Любов, Страст..
или споделената чаша вино ;))))


цитирай
13. ivankalilova - Благодаря ти миличка, за чудесната ...
10.03.2011 19:46
Благодаря ти миличка ,за чудесната песен!
Прекрасна вечер със споделена чаша вино!:)))
цитирай
14. sevdabg - Здравей Иванка :)
10.03.2011 20:06
Знам си аз че има фенова в Блог.бг
и Владо Калембер и Сребърни крила...

Поздрави и Приятна вечер у вас !
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Поздрави за избора, Севде!
11.03.2011 00:20
Пее, та се къса! Пък колко е хубааааав :)))
цитирай
16. vladun - Много харесвам Srebrna krila, а ...
12.03.2011 11:14
Много харесвам Srebrna krila, а тази песен на моя адаш не бях чувал.
Благодаря ти!
цитирай
17. sevdabg - Благодаря ви за коментарите Приятели !!!!
14.03.2011 16:42
Радвам се, че постинга ви е харесал !

Поздрави !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1917161
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15143
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031