Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2011 10:23 - Подготовка за weekend-a
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 5829 Коментари: 17 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На женски симпозиум на остров Окинава възрастна японка обяснява как трябва да се избира съпруг.

- Много съм доволна - споделя тя -
че родителите ми избраха мъж.
Бих умряла само при мисълта,
че съм си го избрала сама!

***

На сутринта мъж се оплаква на жена си:

- Скъпа, тази нощ нещо спах лошо!

- Че ти какво ли можеш да правиш добре?

***

Девойка неутешимо плаче:

- Вчера той се е оженил за друга!

Майка й - я успокоява:

- Недей да плачеш, мила,
щастливата любов завършва още по-лошо.

***

Мъж се къпе дълго и напоително в банята
и когато най-после излиза,
жена му го пита :

- Защо така дълго се къпа?

- Ами мих се с антибактериалния сапун.

- И какво от това?

- Как какво! Ами, докато хванеш всяка бактерия и я насапунисаш!

***

- Защо вечно се карате с жена си на улицата?

- Защото вкъщи тя иска пълно спокойствие.

***

Жена укорява мъжа си:

- Цели две седмици ти повтарях, че нямам нужда от никакъв подарък за рождения ми ден, и въпреки това ти забрави, че имам рожден ден!

***

През един петъчен ден в края на работното време,
когато всичко живо се е юрнало към дома си,
а градският транспорт се пука по шевовете,
младо момиче се мъчи да се провре в претъпкан автобус.
Тя измъчено се провиква:

- Пуснете ме да мина! Бременна съм!

На това стоящият до нея мъжага отвръща:

- Че какво от това! Аз също се връщам от работа!

***

- Жена ми много обича котки и кучета -
оплаква се Мичъл.

- А моята пък обича сребърни лисици.

***

- Здравей! Да ти представя братовчедка си?

- Не е нужно. Познавам я.

- Така ли? Откога?

- Преди време беше моя братовчедка...

***

- Жена ми постоянно хленчи, че няма какво да облече!

- Вие трябва да живеете на тропиците.

- Тогава ще хленчи, че няма какво да съблече!

***

Как не те е срам да се прибираш толкова късно?

- Не се сърди, скъпа. Бях у брат си на домашно тържество.

- Какво тържество?

- Вчера жена му го напуснала...

***

- Какво харесват жените  най-много у мъжете?

- Вторичните полови белези: коли, вили, заплати...

***

Катрин, седейки пред огледалото, произнася:

- Да, оръжието на жената - това е нейната красота!

- Което си е вярно, вярно е - обажда се мъжът. -
Но твърде много пари отиват за превъоръжаване!

***

- Къде си помъкнал този огромен пакет -
нахвърля се Хариет върху мъжа си.

- Това е подарък за рождения ти ден, скъпа.

- О, толкова миниатюрен?

***

Между приятелки:

- Мъжът ти помни ли рождения ти ден?

- Не, но така е много по-добре.

- Защо?

- Защото му го припомням по три пъти годишно
и всеки път получавам подарък.

***

Маги обяснява на приятелката си:

- Аз никога не тичам след мъжете,
но този искаше да ми избяга!

***

- Момченце, защо си играеш на улицата толкова късно?

- Че защо не? Аз още не съм женен!

***

Млада съпружеска двойка се кара.
Жената, цялата в сълзи, крещи, че между тях всичко е свършено и че тя заминава завинаги при майка си.
Събира вещите си, мъжът  й дава пари за път,
тя ги преброява и възмутено възкликва:

- А за връщане?!

***

В цветарски магазин влиза мъж с голяма синина под окото и казва:

- Дайте ми 25 рози... за рождения ден на жена ми.

- Готово, господине! А кога е рожденият ден на жена ви?
  Утре?

Мъжът си разтрива окото и казва:

- Не, вчера...

***

Мъж се опитва плахо да направи забележка на жена си:

- Скъпа, трябваше да ме извикаш, преди да шамаросаш детето!

- С тебе ще се разправям утре!

***

Вбесен съпруг крещи на жена си:

- Толкова съжалявам, че не ти е поискал ръката някой голям глупак!

- Поиска я!

- А тогава защо не се омъжи за него?

- Омъжих се.

image

Знам че пред компа е супер-
но..
паркове, басейни, планини и моренце -
нас чакат :)))))))))))))))))






Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunn - :))))))))))) ...
17.06.2011 10:57
... Ей тия двата:
***
Маги обяснява на приятелката си:
- Аз никога не тичам след мъжете,
но този искаше да ми избяга!
***
- Момченце, защо си играеш на улицата толкова късно?
- Че защо не? Аз още не съм женен!
***
Да ти е хубав weekend-a - като по детски ... sevdabg ! :))))
цитирай
2. sevdabg - Благодаря :)
17.06.2011 11:03
sunn написа:
... Ей тия двата:
***
Маги обяснява на приятелката си:
- Аз никога не тичам след мъжете,
но този искаше да ми избяга!
***
- Момченце, защо си играеш на улицата толкова късно?
- Че защо не? Аз още не съм женен!
***
Да ти е хубав weekend-a - като по детски ... sevdabg ! :))))



Да ти призная- моят фаворит е също един от тези два вица :)))))
Слънце и усмивки за теб Sunn !!!!!!!!

цитирай
3. sunn - 2. sevdabg
17.06.2011 11:22
:))) ... ааа късмет(беля) деее ...! :)))
... и след автобус също, нали... ! ;)))) ...
Усмихнат, забавен и радостен да ти е weekend-a!!! :)))
цитирай
4. makont - Мммм- Даааа,
17.06.2011 12:18
и още една се бутала в автобуса, обаче за да седне, смъмрили я, :"Момиче, къде се буташ, не виждаш ли, че има бременна жена преди теб?", а тя отговаря "И аз съм бременна от два часа и още ми треперят краката". Усмивчици, Севде, че отивам да се превъоръжавам! Хубав уикенд!
цитирай
5. sevdabg - Благодаря Маконт :)
17.06.2011 12:38
Вчера един колега разказа виц,
който според мен е направо
за GOLD класация:

" Каква е приликата между Жената и банкомата?-
Пуска, ако имаш " :))))))))))))))))))))))))))))))))

Поздрави и усмивки за теб мила !
цитирай
6. hristo27 - Добър подбор! Хубав ден ти желая!
17.06.2011 13:08
Добър подбор!
Хубав ден ти желая!
цитирай
7. yotovava - Усмивкииии :) )))))))))))))
17.06.2011 15:47
Жена укорява мъжа си:

- Цели две седмици ти повтарях, че нямам нужда от никакъв подарък за рождения ми ден, и въпреки това ти забрави, че имам рожден ден!

......
УТРЕ сме на кратка екскурзия. Ще донеса снимки...
:)))))))))))
Валя
цитирай
8. bizcocho - :)))))))))) Букет са :))))))))) ...
17.06.2011 16:23
:)))))))))) Букет са :)))))))))
Весели почивни дни ти желая! :))))))
цитирай
9. antivlaks - :))))))
17.06.2011 20:55
:)))))))))) -вместо коментар !!!
Добре започна УЙкенда !!!
цитирай
10. sevdabg - О Ице - здравей :)
18.06.2011 11:16
hristo27 написа:
Добър подбор!
Хубав ден ти желая!


Радвам се, че са ти харесали смешките :))))

Нека твоят weekend Приятелю бъде
прекрасен, усмихнат, свеж и.. интересен ;)

Поздрави !
цитирай
11. sevdabg - Очаквам снимките с нетърпение ...
18.06.2011 11:17
yotovava написа:
Жена укорява мъжа си:

- Цели две седмици ти повтарях, че нямам нужда от никакъв подарък за рождения ми ден, и въпреки това ти забрави, че имам рожден ден!

......
УТРЕ сме на кратка екскурзия. Ще донеса снимки...
:)))))))))))
Валя



И се надявам че екскурзията ви е чудесна !

Поздрави мила !
цитирай
12. sevdabg - Здравей Женя :)
18.06.2011 11:19
bizcocho написа:
:)))))))))) Букет са :)))))))))
Весели почивни дни ти желая! :))))))


Имам нужда от тези почивни дни ...
Беше натоварена и уморителна седмица...
Но денс и утрте- обещавам - само веселие и купони ;)
Много настроение и на теб !!!!

Поздрави мила !

цитирай
13. sevdabg - Здравей Антивлакс :)
18.06.2011 11:21
antivlaks написа:
:)))))))))) -вместо коментар !!!
Добре започна УЙкенда !!!



Нали затова го направих постингчето -
за настроение и веселие :)))
Аман от проблеми и грижи...
цитирай
14. bizcocho - :)))))))))) Букет са :))))))))) ...
19.06.2011 17:47
sevdabg написа:
bizcocho написа:
:)))))))))) Букет са :)))))))))
Весели почивни дни ти желая! :))))))


Имам нужда от тези почивни дни ...
Беше натоварена и уморителна седмица...
Но денс и утрте- обещавам - само веселие и купони ;)
Много настроение и на теб !!!!

Поздрави мила !



Аз съм се заровила в едни бумаги... свят ми се завива, но използвам времето на болничните, защото след тях ще е двойно по-сложно. :)))))) Нямам време да дишам, без да съм на работа, а като тръгна и на работа... тогава ще да е купон откъм свободно време - със свещ ще го търся :)))))
Да ти е спорна и ведра идващата седмица! :)
цитирай
15. sevdabg - Благодаря ти !
20.06.2011 17:34
bizcocho написа:
sevdabg написа:
bizcocho написа:
:)))))))))) Букет са :)))))))))
Весели почивни дни ти желая! :))))))


Имам нужда от тези почивни дни ...
Беше натоварена и уморителна седмица...
Но денс и утрте- обещавам - само веселие и купони ;)
Много настроение и на теб !!!!

Поздрави мила !



Аз съм се заровила в едни бумаги... свят ми се завива, но използвам времето на болничните, защото след тях ще е двойно по-сложно. :)))))) Нямам време да дишам, без да съм на работа, а като тръгна и на работа... тогава ще да е купон откъм свободно време - със свещ ще го търся :)))))
Да ти е спорна и ведра идващата седмица! :)



А ти се справяй по-бързо с ангажиментите, защото няма кой- нас си чакат :))))

Успешна седмица мила !

/опс, и да допълня - във фейса аз ти изпратих поканата /:)
цитирай
16. bigbro - Готино и за след weekend-a!
20.06.2011 19:17
"Но твърде много пари отиват за превъоръжаване!"
Весела седмица!
цитирай
17. sevdabg - Благодаря ти Бро :)
20.06.2011 19:19
bigbro написа:
"Но твърде много пари отиват за превъоръжаване!"
Весела седмица!



Ох, в тези жеги се чудя -
какво ли "фрешче" да ви предложа :)))))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1920671
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930