Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2011 16:39 - Избор
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 4930 Коментари: 14 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

И отново стоя на брега на реката
и загледал водата замислен мълча.
Тишина и мъгла бавно скапват душата,
младостта отминава както всяка мечта.

И макар че от кал сме направени, Господи,
аз не искам във кал да прекарам живота си.
И не искам тъй ням да стоя край брега
да очаквам промяна и все да мълча.

Как искам да живея в един различен свят!
Не, не ми казвай, че греша - не ме дърпай назад!
Моят път не е твоя, нека сам да вървя!
Нека с риск да пропадна, поне за миг полетя!

Моят свят не е твоя, искам сам да вървя!
Но преди да пропадна, поне за миг да полетя!











Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - "аз не искам във кал да прек...
02.07.2011 17:58
"аз не искам във кал да прекарам живота си." - нали? Аман съм казала от досадни псевдоморалисти, които никога няма да схванат, че роденият да лети, не ще запълзи! :)))))))
цитирай
2. sparotok - !
02.07.2011 20:35
Севде, текстът е невероятен! По-добре е полет траещ миг отколкото вечно лазене в калта!

Поздрави!
цитирай
3. hristo27 - Много хубав съботен избор!
02.07.2011 20:37
Много хубав съботен избор!
цитирай
4. naidobriq - Хубаво е тук.
03.07.2011 06:28
Хареса ми
Приеми поздрав от мен:)
цитирай
5. sevdabg - Здравей Женя :)
03.07.2011 10:12
bizcocho написа:
"аз не искам във кал да прекарам живота си." - нали? Аман съм казала от досадни псевдоморалисти, които никога няма да схванат, че роденият да лети, не ще запълзи! :)))))))


Така е мила - Роденият да лети- никога не ще пълзи...
Важно е, как ще живеем живота си, нали?

Прегръщам те мила !
цитирай
6. sevdabg - Здравей Родолюбецо
03.07.2011 10:13
sparotok написа:
Севде, текстът е невероятен! По-добре е полет траещ миг отколкото вечно лазене в калта!

Поздрави!


Нека полетът трае повече от миг :)

Полетът на мисълта, морала, Живота ...
Благодаря ти Приятелю !
Поздрави !
цитирай
7. sevdabg - Здравей Ице :)
03.07.2011 10:14
hristo27 написа:
Много хубав съботен избор!



И за неделя става :)))))

Най- сърдечни поздрави за теб
и прекрасна неделя ти пожелавам !
цитирай
8. sevdabg - Благодаря ти Добра :)
03.07.2011 10:15
naidobriq написа:
Хареса ми
Приеми поздрав от мен:)


И се радвам че си надникнала тук...
Старя се ;)

Прекрасна неделя ти пожелавам !
цитирай
9. sparotok - полет
03.07.2011 10:19
sevdabg написа:
sparotok написа:
Севде, текстът е невероятен! По-добре е полет траещ миг отколкото вечно лазене в калта!

Поздрави!


Нека полетът трае повече от миг :)

Полетът на мисълта, морала, Живота ...
Благодаря ти Приятелю !
Поздрави !


Имаш право Севде, Нека полетът трае повече от миг :)

Хубав ден!
цитирай
10. sevdabg - Благодаря ти !
03.07.2011 11:33
sparotok написа:
sevdabg написа:
sparotok написа:
Севде, текстът е невероятен! По-добре е полет траещ миг отколкото вечно лазене в калта!

Поздрави!


Нека полетът трае повече от миг :)

Полетът на мисълта, морала, Живота ...
Благодаря ти Приятелю !
Поздрави !


Имаш право Севде, Нека полетът трае повече от миг :)

Хубав ден!



Размислила съм се в тази дъжделивичка неделя :)))
И нещо тематично -
Избери си:)))))))))))

http://www.youtube.com/watch?v=e5Pit2WJ6dI&feature=related

или

http://www.vbox7.com/play:6ddbe468

Прекрасна неделя !

цитирай
11. bigbro - Дааа!
03.07.2011 23:17
Не знам кой е писал текста, но става за президент!
Летяща седмица!
:)
цитирай
12. sevdabg - Благодаря ти Бро :)))
04.07.2011 21:36
bigbro написа:
Не знам кой е писал текста, но става за президент!
Летяща седмица!
:)



Направо литнахме в...
работа и стрес..
И аз се чудя кой е писал текста, а моите дружки- поетеси- тук - не казват? :)))
Утре ще се поразровя и ако намеря автора- ще пиша пак :)

Поздрави Бро :)
цитирай
13. sunn - Страхотна песен!. . ., , Казват, че ...
05.07.2011 13:45
Страхотна песен!
... ,, Казват , че времето променя нещата, но в действителност ти си този, който ги променя. '' Анди Уърхол

Сърдечни поздрави и усмивки sevdabg и благодаря за песента! :)
цитирай
14. sevdabg - Анди Уърхол ми хареса...
06.07.2011 02:43
Хареса ми и какво е споделил с нас ;)

Всчико си зависи от нас- така е.
И избора е наш и пътя..

И ми се иска усмивките да са навсякъде край теб...
защото България може да е райско място на земята, но хората й ми се струват доста угрижени - в момента...
Малко се развълнувах от споделените мисли в Блога на шастливо емигрирала Жена :)
Ще й напиша ако ми разрешиш , какво казва Анди..
защото е .. по темата й
Благодаря !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921290
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930