Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2011 10:52 - Любов ли бе да я....
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 8469 Коментари: 20 Гласове:
33

Последна промяна: 08.07.2011 15:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Бар.
Танцуват.
Мъж се доближава до една дама и казва:
-Може ли?
Тя:
- Може, но първо да потанцуваме???????



В заведение:
- Госпожице, да ви почерпя едно питие?
- Не, предпочитам да ми платите в брой.

 

В дискотека се срещат готина мацка и един симпатяга. Той я пита:
- Искаш ли да направим един фокус?
- Искам, какъв е?
- Взимаме такси, отиваме в нас, правим, каквото правим и после ти изчезваш…

 

- Госпожице, ще възразите ли, ако ви предложа да спим заедно?
- Никога през живота си не съм го правила.
- Сексът ли?
- Не. Възразяването…

 

Той:
- Хайде.
Тя:
- Не!
Той:
- Аз два пъти не предлагам.
Тя (светкавично):
- А аз два пъти не отказвам.

 

- Вие мъжете сте толкова груби! Само за секс мислите. А на нас жените ни е нужно внимание..
- Внимание! Сега ще има секс…

 

Мъж и жена правят секс. Жената в екстаз го пита:
- Скъпи, обичаш ли ме?
Никакъв отговор.
- Кажи ми, че ме обичаш?
Оня продължава със секса и не отговаря.
- Скъпи, кажи ми че ме обичаш!
Мъжът (сърдито):
- Колко пъти съм ти казвал да не ме прекъсваш като съм зает
!

 

Педераст си върви бавно по трамвайната линия. Зад него ватмана нервно му сигнализира "дзън-дзън-дзън".
Педерастът продължава, не обръща внимание.
Ватманът още по-нервно "дзън-дзън-дзън-дзън…"
След още няколко пъти ватманът слиза разярен и му вика:
- Ей, шибан педал, ще те шибам в гъза!
На което педераста му отговаря:
- Е-е-е, така кажи бе готин. Какво е това "дзън-дзън-дзън"?

 

Адвокатът на Ева:
- Адам е бил прикрит само с някакво си малко листо, и Ева взела, че не издържала и вкусила греха! Какво бихте искали от слаба и доста изгладняла жена...

 image

 

 

 

 

 






Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - - Внимание! Сега ще има секс…
08.07.2011 11:05
Мдааа, хубав ден от мен и много усмивки :)))))))))))))))))))))))

Валя
цитирай
2. sevdabg - Благодаря ти Валя :)
08.07.2011 11:14
yotovava написа:
Мдааа, хубав ден от мен и много усмивки :)))))))))))))))))))))))

Валя



Надявам се да е такъв !!!!
Поздрави мила !
цитирай
3. stefitopalova - Добре подбрани вицове.
08.07.2011 11:42
Много ми харесаха.
Приятен ден!
цитирай
4. hristo27 - дзън-дзън-дзън. . . :)))))))))...
08.07.2011 12:28
дзън-дзън-дзън...

:))))))))))))))))))
цитирай
5. sevdabg - Радвам се, че са ви харесали !!!!
08.07.2011 13:10
stefitopalova написа:
Много ми харесаха.
Приятен ден!



И на вас приятен ден,
но и палава вечер
.......нежна нощ..
и ..
релаксиращ и красив weekend !!!!

цитирай
6. sevdabg - Ицеееееее :)))))))))))))))))
08.07.2011 13:12
hristo27 написа:
дзън-дзън-дзън...

:))))))))))))))))))


На мен пък един друг ми харесва най-много,
но не ми се споделя- кой ;)))))

Хубав ден Приятелю !

цитирай
7. sunn - Винаги е забавно при теб sevdabg ! ...
08.07.2011 13:19
Винаги е забавно при теб sevdabg ! :))) ))) ))) ...
Благодаря ти за настроението, а от мен забавни петък и почивни дни ! :)))
цитирай
8. elinora - Хахаха, на мен ми хареса (светкавичното) :)))
08.07.2011 13:21
Нали го знаеш онзи вич, че истинските мъже предлагали само по веднъж, а истинските жени никога не приемали от първия път? ей заради това не могат да се срещнат наистина! :))))
цитирай
9. sande - Здравей,Севде, харесва ми смехотерапията ти....
08.07.2011 13:50
Особено в петък - в Деня на майстора.

И на теб - приятна събота и неделя.
цитирай
10. sevdabg - Здравей Санде, приятелю !!!!
08.07.2011 15:31
sande написа:
Особено в петък - в Деня на майстора.

И на теб - приятна събота и неделя.


Събота и неделя са още далече...
Сега .. и днес- приеми като поздрав от мен-
закачения видеоклип.

Надявам се, да ти хареса ? :)
цитирай
11. sevdabg - !!!!!!!!!!!!!!!!
08.07.2011 15:36
elinora написа:
Нали го знаеш онзи вич, че истинските мъже предлагали само по веднъж, а истинските жени никога не приемали от първия път? ей заради това не могат да се срещнат наистина! :))))


Това много ми хареса Елинора..
Значи,може би-
се налага малък жест и от двете страни,
за да се постигне знаменателен резултат :)))))))))

Благодаря ти !
Поздрави !
цитирай
12. sevdabg - Благодаря ти Sunn
08.07.2011 15:42
sunn написа:
Винаги е забавно при теб sevdabg ! :))) ))) ))) ...
Благодаря ти за настроението, а от мен забавни петък и почивни дни ! :)))


Забаляваме се- знаеш-
и тук - и във ФБ :))))))))))

Много настроение прохлада и ледени коктейли за теб през weekenda !
цитирай
13. makont - Браво, Севде,
08.07.2011 15:47
усмихна ме в минутите на кратка почивка! Страхотни са. И от мен един: Двама цигани си приказват за секс, и единият вика:
- Абе ти чувал ли си за групов секс?
- Не, какво е това?
- Ами ние веднъж опитахме… Събрахме се, значи, петима мъже и пет жени в една стая. Угасихме лампата, всички се съблякохме…
- И какво?
- Ами нищо - всеки си стои до дрехите и ги пази. Крадлив народ сме, ей….
цитирай
14. sevdabg - :))))))))))))
08.07.2011 16:02
makont написа:
усмихна ме в минутите на кратка почивка! Страхотни са. И от мен един: Двама цигани си приказват за секс, и единият вика:
- Абе ти чувал ли си за групов секс?
- Не, какво е това?
- Ами ние веднъж опитахме… Събрахме се, значи, петима мъже и пет жени в една стая. Угасихме лампата, всички се съблякохме…
- И какво?
- Ами нищо - всеки си стои до дрехите и ги пази. Крадлив народ сме, ей….



Та казваш, Маконт- това приличало на груповият секс а?
Има символика-
в кражбата де..
Не се знае в калабалъка- някой да не остане - на сухо?
Налага си се пазене -
на собствени активи :))))))))))))))))
цитирай
15. sparotok - :)
08.07.2011 16:40
Севде, позволи да добавя нещо и от мен - Сексът е като алкохола - от качествения ти става приятно, от ментето боли глава:)
цитирай
16. sevdabg - Благодаря ти Спароток :))))
08.07.2011 17:42
sparotok написа:
Севде, позволи да добавя нещо и от мен - Сексът е като алкохола - от качествения ти става приятно, от ментето боли глава:)


Вярно си е ;)

Поздрави !
цитирай
17. crusader - Бертолт Брехт
09.07.2011 02:13
и негов приятел си вървят по улицата и насреща им се задава хубава жена, преливаща от щастие.
Приятелят на Брехт казва: Забеляза ли - тя е щастлива, защото е хубава!
Брехт: Лъжеш се, приятелю!Тя е хубава, защото е щастлива!
цитирай
18. gwendoline - Това с "вниманието..!" ме изкефи много! :)))
09.07.2011 06:45
Поздрави!
цитирай
19. sevdabg - Тя е хубава, защото е щастлива!....
09.07.2011 22:49
crusader написа:
и негов приятел си вървят по улицата и насреща им се задава хубава жена, преливаща от щастие.
Приятелят на Брехт казва: Забеляза ли - тя е щастлива, защото е хубава!
Брехт: Лъжеш се, приятелю!Тя е хубава, защото е щастлива!



Велика Истина !!!
Благодаря !!!
Поздрави !
цитирай
20. sevdabg - Благодаря !
09.07.2011 22:59
gwendoline написа:
Поздрави!


Малко с мъжко звучене ми е ..
Но - става ;)))
Ето един малко по-дамски :)))


Жена към мъжа си, ловец:
- Скъпи, преди няколко месеца нали беше на лов за сърни В Родопите?
- Да бях.
- Е, една сърничка се обади, че е бременна.

;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1916859
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15143
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031