Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2011 15:52 - Bang Bang
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 2618 Коментари: 0 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image



Повечето от нас са свикнали да възприемат явлението увереност като със­тояние с неизвестно съдържание. Увереността представ­лява цял комплекс от характерни черти, навици, умения и начини да се живее и общува.
" 73 начина да сте уверени в себе си" ни учи именно на това. Нашият подход към самоувереността не идва от оценката на поведението ни (отвън), а от осъзнаването на собствените възможности, силни страни и индивидуални инструмен­ти, специфични за всеки (отвътре).

„73 начина да сте уверени в себе си" ни разкрива, чрез прости упражнения, експерименти и препоръки, как да овладяваме своите навици и да използваме възможностите си като основен инструмент за собствения успех. Книгата съветва също да бъдем напълно откровени преди всички към собственото си „аз", за да улесним пътя към личния успех и да реализираме собствените си желания, а не чуждите.

Ето и един доста забавен и мъдър откъс....

........Важно е да помните, че вие също можете да възприемете неправилно думите на другия. Понякога може да забележите, че вие му говорите едно, а той си знае неговото.......

Из дневника на една съпруга:

Събота вечер.
Мъжът ми се държи странно.
Разбрахме се да се срещнем в центъра на чаша кафе. През целия ден ходих с приятелки по магазините и си мислех, че ми е сърдит, защото малко закъснях. Но той изобщо не го направи на въпрос. Разговорът не вървеше, той мълчеше през цялото време.
Предложих му да отидем на някое по-тихо място, за да можем да си говорим. Той се съгласи, но продължи да мълчи. Попитах го какво му е, но той каза, че всичко е наред. Попитах го аз ли съм виновна, че мълчи и само измърморва нещо в отговор. Той каза, че всичко е наред и не бива да се тревожа за нищо. На път за вкъщи му казах, че го обичам, той се усмихна и продължи да кара. Не мога да си обясня поведението му и не знам защо не отговори на признанието ми.
Вкъщи все така не можех да се освободя от усещането, че съпругът ми се е загубил като в мъгла и дори не иска да бъде намерен. Той седеше неподвижно, втренчен в телевизора и сякаш беше много далеч. Накрая реших да си легна, след около десет минути мъжът ми също дойде в спалнята и за мое учудване откликна на ласките ми; правихме любов, но въпреки това той си остана някак странно отсъстващ.
Реших, че повече не мога да търпя това и трябва обстоятелствено да поговорим, но забелязах, че той вече спи. Поплаках си малко и също заспах. Не знам какво да правя. Сигурно си има друга. Животът ми е пълна катастрофа...

................

Из дневника на съпруга:

Събота вечер.
Днес „Локомотив" падна, но сексът не беше никак лош.

image


Тъй като поначало всеки от нас има различно виждане за света (тоест всички ние по различен начин възприемаме думите и събитията), напълно нормално е, че ние по принцип не разбираме другия, както и той нас, докато не изясним, какво точно има предвид събеседникът ни и дали сме го разбрали правилно, и какво точно чува той от нас и дали ни е разбрал правилно.

С благодарност към
www.tialoto.bg/a/65-jivotat/18369-tia-si-misli-toi-si-misli/







Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1917189
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15143
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031