Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 13:29 - Да се посмеем ?
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 12352 Коментари: 29 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Професорът по финанси:
- Колеги, преди да се дипломирате, трябва да знаете, че държавата се крепи на събраните данъци,
а населението - на укритите.

 ***

Каква е разликата между бирник и кожодер?
- Кожодерът взема само кожата.

***

Разпитват данъчен:
- Как си построихте такава вила?
- Хванах Златната рибка и тя ми изпълни едно желание.
- Как ще го докажете?
- Че не виждате ли вилата?

***

Какво е общото между зъболекаря и данъчния?
- И на двамата трябва да платиш за болката, която ти причиняват.

 

***

Бизнесмен решил за първи път в живота си да отиде в данъчното и да декларира доходите си. Започнал да разпитва приятелите си как да се облече.
Един му казал:
- Облечи се като скитник, може да мине номерът и да платиш по-малко данъци!
Друг пък го съветва:
- Защо като скитник, бе? По-добре се облечи изискано. Нека мислят, че си авторитетен човек. Може да се уплашат и да ти вземат по-малко...
Накрая бизнесменът пита жена си.
Жената:
- Слушай сега какво ще ти кажа. Когато щяхме да се женим, майка ми ме съветваше да се облека с дълга рокля. Ти пък искаше да съм с къса рокля с цепка...
- Не мога да разбера защо ми разказваш всичко това?
- Абе искам да ти кажа, с каквото и да си облечен - все едно, накрая ще те прекарат...

***

Нервен данъкоплатец емигрант сърдито разговаря с данъчен агент, който е дошъл да провери декларацията му. По едно време агентът възкликва:

- Г-н Батиста, ние смятаме, че е голяма привилегия да живеете и работите в САЩ. Като гражданин имате задължението да си плащате данъците и ние очакваме да ги плащате с усмивка!
- Слава Богу - ухилва се широко мексиканецът, - аз пък мислех, че ще трябва да ги плащам с пари в брой!

***

Нова година. Леко пийнал, Дядо Коледа влиза с торбата подаръци при очакващите го деца в детската градина. Присяда тежко и пита децата:
- Деца, искате ли подаръци?
- Даааа!
- А ще ми решите ли една задачка преди това?
- Даааа!

- Слушайте задачката: Дядо Коледа носи подаръци в десет детски градини за една вечер. Във всяка градина му плащат по 50 лева. Колко пари ще вземе за тази вечер Дядо Коледа?
- 500! 500! - викат децата.
- Ще вземе друг път! А данъците?

***

При определени условия американските данъкоплатци трябва да попълват формуляр за предполагаемия си доход и да го изпратят на данъчните власти. Джон обаче редовно изпращал формуляр, в който не попълвал името и адреса си. Споделил веднъж пред съседа си и той го запитал защо го прави.
- След като ме карат да гадая колко ще спечеля,
нека пък те отгатнат кой го праща!

***

Между данъчни инспектори:
- Защо те уволниха? Заради злоупотреби ли?
- Да, които аз разкрих...

:))))))))))

Успешна седмица Приятели !

image








Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Поздрави!
18.04.2011 15:07
Седмицата започва весело! :)))
цитирай
2. antivlaks - Струва ми се ,
18.04.2011 15:12
,че и ти обичаш данъчните толкова ,колкото и аз ! :)))
цитирай
3. sevdabg - Здравей Ице :)
18.04.2011 15:45
Радвам се, че си наминал и прочел..
Ще се радвам още повече ако съм те усмихнала ;)

Поздрави Приятелю !
цитирай
4. sevdabg - Антивлакс,
18.04.2011 15:49
Аз данъчните нито ги обичам, нито ги мразя, но винаги си знам- че ги има :))))
Освен това винаги съм казвала и писала и тук в Блога дори, че и те са хора, икономисти, а не врагове - на бизнеса и представителите му...

Поздрави !
цитирай
5. antivlaks - Ако
18.04.2011 16:38
не плащах в брой и аз щях да им се усмихвам !!!
:)))
цитирай
6. makont - Севде, такова хилене ми предстои,
18.04.2011 16:48
една от моите фирми е на ревизия, докато мине ще се опитвам да се усмихвам, заредена с твоите вицове. Нали знаеш вица: Едно вампирче видяло, че баща му си пийва по малко кръв от всеки човек и го попитало, защо тате не изпиваш всичката кръв от хората, а така по малко. Бащата отговорил: Синко, ние не сме данъчни, вампири сме. Усмихната и спорна седмица!
цитирай
7. sande - Поздрави, Севде, за оригиналните, остроумни и весели вицове, които дават един весел старт на седмицата...
18.04.2011 18:39
- Не мога да разбера защо ми разказваш всичко това?
- Абе искам да ти кажа, с каквото и да си облечен - все едно, накрая ще те прекарат...

Мъдро. И така, и иначе, все сме вътре, важното е да отминаваме всичко с усмивка и добро настроение.
цитирай
8. tutankhamon661 - sevdabg
18.04.2011 19:28
Златната рибка често изпълнява желания. Все на едни и същи. И все под формата на вили и яхти.
цитирай
9. sevdabg - Антивлакс,
18.04.2011 19:34
antivlaks написа:
не плащах в брой и аз щях да им се усмихвам !!!
:)))


Каквото й да ти напиша- знам,
че нито ще е весело, нито ще ти помогне с нещо.......

Приятна вечер все пак :)
цитирай
10. razkazvachka - Тест: Стоите на брега на морето и внезапно виждате, че данъчният и адвоката ви се давят. Какво ще направите:
18.04.2011 19:34
а) ще спасите данъчния;
б) ще спасите адвоката;
в) ще отидете да обядвате.
цитирай
11. sevdabg - Маконт- успех с ревизията и-
18.04.2011 19:36
makont написа:
една от моите фирми е на ревизия, докато мине ще се опитвам да се усмихвам, заредена с твоите вицове. Нали знаеш вица: Едно вампирче видяло, че баща му си пийва по малко кръв от всеки човек и го попитало, защо тате не изпиваш всичката кръв от хората, а така по малко. Бащата отговорил: Синко, ние не сме данъчни, вампири сме. Усмихната и спорна седмица!


нали знаеш че не е важно как ще свърши, а как ще започне
С уискито и бъдемите на масата ;)..
А после тоновете листи и мастило - са ясни ...
Вица си е класика и такъв ще си остане :)))
Благодаря ти !

Поздрави и Успех !
цитирай
12. sevdabg - Да Санде-
18.04.2011 19:38
sande написа:
- Не мога да разбера защо ми разказваш всичко това?
- Абе искам да ти кажа, с каквото и да си облечен - все едно, накрая ще те прекарат...

Мъдро. И така, и иначе, все сме вътре, важното е да е да отминаваме всичко с усмивка и добро настроение.


Доброто настроение и кондиция
са важни в тази несвърваща се Криза и ..
в тази люта и несвършваща зима :)))

Поздрави Приятелю !
цитирай
13. sevdabg - Вили и яхти...
18.04.2011 19:40
tutankhamon661 написа:
Златната рибка често изпълнява желания. Все на едни и същи. И все под формата на вили и яхти.


И Златната рибка...
И без думи..
/защото всичко си знаем :(/

Поздрави !

цитирай
14. sevdabg - И верният отговор е.......:))))))))))))))
18.04.2011 19:41
razkazvachka написа:
а) ще спасите данъчния;
б) ще спасите адвоката;
в) ще отидете да обядвате.



Готино !!!!!!!!!!
Благодаря ти Разказвачке !!!!

Поздрави !
цитирай
15. sparotok - :))
18.04.2011 20:53
Добри са, някои изобщо не бях ги чувал:))))

Поздрави!
цитирай
16. sevdabg - Обичам изненадите Спароток :)
18.04.2011 21:02
sparotok написа:
Добри са, някои изобщо не бях ги чувал:))))

Поздрави!


Приятна вечер !
Усмивки...
цитирай
17. abanos - Усмивкиии...
18.04.2011 21:08
Един работник,си гледа фиша със заплатата и казва на шефа си:
-Бих искал моята заплата да е колкото вашите данъци!
А шефа му отговаря:
-И аз бих искал моите данъци да са колкото твоята заплата!
цитирай
18. kometapg - Определено ми вдигнаха настрое...
18.04.2011 21:49
Определено ми вдигнаха настроението! Хубава седмица!:)
цитирай
19. bigbro - Всеки виц за данъчните е приятен за душата!
18.04.2011 21:52
Усмивка!
цитирай
20. анонимен - Утре привечер, 2 вица от мене
18.04.2011 23:45
данъчнозлатнорибкови.
цитирай
21. sevdabg - Това много ми хареса :))))
19.04.2011 09:23
abanos написа:
Един работник,си гледа фиша със заплатата и казва на шефа си:
-Бих искал моята заплата да е колкото вашите данъци!
А шефа му отговаря:
-И аз бих искал моите данъци да са колкото твоята заплата!


С твое разрешение ще го копна в няколко мейла за да усмихна деня на няколко заслужаващи ..

Благодаря Абанос !!!
цитирай
22. sevdabg - Благодаря Кометапг :)
19.04.2011 09:24
kometapg написа:
Определено ми вдигнаха настроението! Хубава седмица!:)



Нека и твоята седмица е усмихната и успешна !
цитирай
23. sevdabg - Нека е усмивка ...
19.04.2011 09:25
bigbro написа:
Усмивка!


Поздрави !
цитирай
24. sevdabg - В нетърпеливо очакване съм Катана :)
19.04.2011 09:26
katana написа:
данъчнозлатнорибкови.


Поздрави !
цитирай
25. kikokinezi - Изискана и стилна, както винаги! ...
19.04.2011 12:01
Изискана и стилна, както винаги! Лека и доходна седмица за теб Севда! :-)
цитирай
26. therainss - Остави ги тия вицове!!!
19.04.2011 17:46
Щеше нови палачинки да забъркваш, ми се струва... Че имам обещан дял от порцията на катана !!! мммм....
цитирай
27. sevdabg - Благодаря за оценката Кикокинези :)
20.04.2011 09:36
kikokinezi написа:
Изискана и стилна, както винаги! Лека и доходна седмица за теб Севда! :-)


Нека да е лека и успешна седмицата за всички ни !

Поздрави !
цитирай
28. sevdabg - Не може без усмивка Therainss,
20.04.2011 09:37
therainss написа:
Щеше нови палачинки да забъркваш, ми се струва... Че имам обещан дял от порцията на катана !!! мммм....


А относно обещания дял от палачинките, тъй като- не знам нищо по въпроса-
ще те изненадам с друго :))))

Усмихнат ден !
цитирай
29. sevdabg - Изненадата е готова и ... факт :)
20.04.2011 10:06
sevdabg написа:
[quote=therainss]Щеше нови палачинки да забъркваш, ми се струва... Че имам обещан дял от порцията на катана !!! мммм....


А относно обещания дял от палачинките, тъй като- не знам нищо по въпроса-
ще те изненадам с друго :))))


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921764
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930