Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2010 21:39 - Как изневерява мъжът ?
Автор: sevdabg Категория: Забавление   
Прочетен: 8729 Коментари: 28 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Трудно е да се намери верен мъж, а причините за изневярата са различни. Мнението на психолози за осем типа мъже, от които не трябва да се очаква вярност.

1. Бунтуващото се дете.
В отношенията си с жените той играе ролята на "синчето". Това често се изразява в прекалено голямо увличане по "играчки за възрастни" (например компютърни игри) или хвалби пред приятели. Партньорката му изисква от него постъпка или поведение, съответстващи на неговата мъжественост, но той не е способен да се справи с това и единственото, което прави, е да се бунтува... като децата. Неговата изневяра е открита демонстрация пред жената, че тя не може да контролира на 100% живота му.

2. Закъснял гуляйджия.
Това е мъжът, който се е оженил много рано, без да се "находи". Когато е срещнал бъдещата си жена, той е бил толкова щастлив от факта, че такова забележително момиче отговаря на неговите ухажвания, че веднага се е обвързал с нея. Ставайки по-възрастен и по-солиден обаче, този "закъснял гуляйджия" започва да си наваксва онова, което е пропуснал в младостта - най-вече ухажването на хубави жени.

3. Играещият с огъня.
Този тип страда от повишено влечение към риска. Причината за изневярата на такъв мъж е страстното желание да бъде хванат на мястото на престъплението. Той може например да започне връзка със сестрата на жена си или с момичето на своя приятел, тъй като е обсебен от желанието да извърши някаква авантюра или нещо забранено.

4. Свободна птица.
Той смята, че мъжът е цар и бог и по определение не може да бъде зависим от жената. Бракът не може да ограничи неговата свобода, той е само доказателство за това, че жената е негова собственост и той може да се отнася към нея както пожелае. Не крие своите връзки, нещо повече - демонстрира ги, гордее се с тях и ги смята за признак на своята мъжественост. Угризения и гузна съвест не изпитва, тъй като според неговите разбирания не прави нищо лошо.

5. Пресметливият.
Семейните отношения отдавна са престанали да бъдат привлекателни за него. Страстта е изгубена и той действително иска пътищата с някога любимата съпруга да се разделят завинаги. Но той също знае, че ако стане инициатор за развода, неговата жена може да превърне живота му в ад. Затова продължава да живее с нея, прикривайки се зад чувството за дълг, и й изневерява без да изпитва угризения на съвестта, тъй като в неговите представи бракът отдавна е изчерпан.

6. Завоевател на сърца.
Този мъж е ловец. Той в голяма степен е привлечен от самия процес на завладяване на жената, а не от крайния резултат. Готов е на всичко. Но когато "плячката" е в ръцете му, загубва интерес и отново тръгва на лов. Той е умел изкусител и познавач на женските желания - затова съблазнената от него жена е готова да му прости всички прегрешения, а по този начин всъщност му открива пътища за нови и безкрайни завоевания.

7. Търсещият оправдание.
Семейните отношения на този мъж не са толкова лоши, за да се прекъснат, но не са и толкова добри. Ако той избере раздялата, би се почувствал виновен. Затова решава да лъже своята половинка с надеждата, че тя сама ще избере раздялата, когато разбере за приключенията му. Друг вариант на търсещия оправдание мъж е наличието в къщи на порядъчна, достойна и идеална съпруга, която го провокира да си търси по-малко съвършена любовница.

8. Клиент за бързо обслужване.
Жената на този мъж често използва съпружеския секс като средство за манипулиране на своята половинка. Когато мъжът "се държи лошо", тя просто го лишава от секс. И той задоволява своите потребности с други. Не изневерява в знак на протест и не се опитва да доказва каквото и да било, а прави това само от физическата необходимост да даде изход на своята сексуална енергия.

Zdrave.bg   Източник: VESTI.bg

image

 



Тагове:   как,   Мъжът,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demidin - Ха, пак постинг за лошия неверен ...
23.07.2010 21:53
Ха,пак постинг за лошия неверен мъж:))))
Севде,попаднах на интересен материал,но сърце не ми дава да го кача...трябва да ти го препратя,от твоя ресор е :)))))))))
цитирай
2. sevdabg - Давай Деми
23.07.2010 21:55
Но внимавай с ресора.
Все пак моя ресор е Музика ;)
Другото е -
за да ме качи на 1-ва страница :))))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. miaa - Севде, природата на мъжа е да изн...
23.07.2010 21:58
Севде, природата на мъжа е да изневерява! Заложено му е.Каквито и намерения и оправдания да има, той ще изневери при първия удобен за него случай!
цитирай
4. despinida - Темата за изневеряващия мъж,
23.07.2010 22:04
много ми прилича на темата за новите звезди в космоса...
започнала е още с първия голям взрив и няма да се изчерпи до последната черна дупка във вселената :)))
Познавам мъже, които не изневерянат, повярвайте ми, не искате да сте тяхната половинка, както и такива, които изневеряват....за тях, може да поспорим дали са "лоши"...:)))
Писала съм по темата и мисля, че едва ли някога ще се даде еднозначен отговор кой е предпочитания тип:))
Поздрави!
цитирай
5. gothic - Момичета, помислете си обаче за ...
23.07.2010 22:37
Момичета, помислете си обаче за едно - че на всеки изневеряващ мъж се пада (поне) по една изневеряваща жена. Тогава какво излиза? А там типовете какви са, питам се аз. И струва ми се знам отговора ;)
цитирай
6. анонимен - Готик, намираме се в изискана дамска компания
24.07.2010 00:05
gothic написа:
Момичета, помислете си обаче за едно - че на всеки изневеряващ мъж се пада (поне) по една изневеряваща жена. Тогава какво излиза? А там типовете какви са, питам се аз. И струва ми се знам отговора ;)

Редно е да си посипем главите с ..пепел... От куртоазия.:-)))
цитирай
7. sevdabg - Здравейте скъпи съблогъри ;)
24.07.2010 07:23
Идеята ми беше , малко да ви развеселя с това постингче, а вие -
такива сериозни разбори и размисли...

Момичета , мъжете са това- което са.
Изневеряващи или не, но нашите Сладури ...
/докато станат на някоя друга...:)))))), но това е един друг постинг.../

Готик, за онези типове жени, за които намекваш - и аз знам отговора,
но не за това е темата;)

Катана, Добро утро ;)
цитирай
8. bigbrother2 - Здравей,
24.07.2010 08:42
Ами аз не съм от тия групи, пък пак....
цитирай
9. sevdabg - Ясно де :))))))))))
24.07.2010 09:10
То и аз най-много обичам израза
"Аз не правя така, но..."
Ей това след но-то, ми е любимо ;)
:))))))))
цитирай
10. анонимен - Идеята ми беше, малко да ви разве...
24.07.2010 09:39
sevdabg написа:
Идеята ми беше , малко да ви развеселя с това постингче, а вие -
такива сериозни разбори и размисли...

Момичета , мъжете са това- което са.
Изневеряващи или не, но нашите Сладури ...
/докато станат на някоя друга...:)))))), но това е един друг постинг.../

Готик, за онези типове жени, за които намекваш - и аз знам отговора,
но не за това е темата;)

Катана, Добро утро ;)

Добро ти утро! Виж, аз призовах Готик за другарче в посипването на глави с пепеляк. Че ако си я посипя сам, няма да ми повярвате. Не че и на нас ще повярвате, ама си е така... Требе да са верваме, че иначе...
И как без виц от мене?
Шефът на травматологията на Пирогов отива на работа и какво да види. От вратата ,по целия коридор лежат мъже с различна степен на потрошеност на главите.Шашнал се доктора и пита един от първите: Какво е станало? Самолет, влак? Не е чувал за катастрофа. Мъжът отговорил.
Този, който е в кома, кръшнал на жена си. И тоя идиот да вземе, че да се скрие на нашето партийно събрание...
цитирай
11. анонимен - Сетих се и още нещо-това е от записките на отец .... /тайна/
24.07.2010 10:23
Това са подслушани молитви в ...../тайна/ и записани от .... /тайна/.
Молитва на жената:
Прати ми, Господи, съпруг,
мил, умен като никой друг,
и да е силен и красив,
да знае да е мълчалив,
и да обича да ме слуша,
и да не пие, да не пуши,
парички много да изкарва,
да ме обича, да ми вярва,
да не скитори все навънка
и като харча, да не мрънка;
гърба ми вечер да разтрива,
с одеялото да ме завива;
и моля се да ме разбира
и отговора да намира,
когато питам някой път
не ми ли е голям гъзът.
И щом му стана аз съпруга,
да не поглежда вече друга.
Амин!

Молитва на мъжът:
Моля те Боже, изпрати ми глухоняма нимфоманка с щръкнали цици и с умения за домашно варене на спиртни напитки.
Амин!
цитирай
12. sevdabg - :))))))))) Готин е Катана
24.07.2010 10:23
Като се е почнало - и от мен:

"Девойка пита гаджето си:
- Скъпи, ние имаме вече тримесечна връзка.
Не е ли време вече да ме представиш на семейството си?
- Няма начин - отговаря младежът.
- Жена ми е на море, а двете ми деца са във ваканция
и са на село при баба и дядо." ;))))



цитирай
13. gothic - Както и да е. . . но след като моят р...
24.07.2010 11:20
Както и да е...но след като моят режещ приятел Катана отпочна вицовете - няма начин да не се включа и аз. И то с виц по темата също:

Към полунощ съпругата се обажда на половинката си и казва, че няма да се прибира и че ще спи при приятелка. На сутринта човекът прозвънява десетте й най-добри приятелки и чува десет отговора, че не са я виждали.

Към полунощ съпругът се обажда на половинката си и казва, че няма да се прибира и че ще спи при приятел. На сутринта жената прозвънява десетте му най-добри приятели и чува осем отговора, че току що си е тръгнал и два - че още е там, но спи пиян.....
цитирай
14. sevdabg - :)))) Готик
24.07.2010 11:54
Което още веднъж показва кой е по-искрен ;))))
Но...
млъкни сърце :)))
Драма би било, ако звънейки на съпруга/гаджето/Мъжа-
той гушка една от 10 ти приятелки,
или и десетте- една след друга ;)
цитирай
15. gothic - Което още веднъж показва кой е по...
24.07.2010 11:59
sevdabg написа:
Което още веднъж показва кой е по-искрен ;))))
Но...
млъкни сърце :)))
Драма би било, ако звънейки на съпруга/гаджето/Мъжа-
той гушка една от 10 ти приятелки,
или и десетте- една след друга ;)




Всъщност то вица е за мъжкото и женското приятелство ;) А иначе...две-три с удоволствие, ава чак десет! Имай милост, Севде :) Впрочем, да продължавал ли с майтапите за противопоставянето между половете? То такова не бива да има, щото сме първо човеци, ама пусто его....Та както и да е, имам богат архив смешки :)
цитирай
16. sevdabg - Давай ги Готик :)
24.07.2010 12:08
Тук си на точното място ;)

За противопоставяне и през ум не би ми минало.
Ние се допълваме и си доставяме толкова много
взаимно удоволствие и наслада,
че мисля, едно евентуално противопоставяне,
би било само закачка някаква,
намигане, флирт- може би :))))
цитирай
17. анонимен - Фундаментални притчи
24.07.2010 12:17
внуче пита баба си: Бабче, какво е това любовник? Бабата се сепнала, скочила, отворила гардеробът си и от там изпаднал един скелет.
Същото внуче, но по-порастнало пита: Бабаче, абе, защо ти е толкова голяма устата? Бабата се обърнала и го попитала: Абе, миличко, ти, дяда си без гащи, виждало ли си?
цитирай
18. gothic - внуче пита баба си: Бабче, какво е ...
24.07.2010 12:24
katana написа:
внуче пита баба си: Бабче, какво е това любовник? Бабата се сепнала, скочила, отворила гардеробът си и от там изпаднал един скелет.
Същото внуче, но по-порастнало пита: Бабаче, абе, защо ти е толкова голяма устата? Бабата се обърнала и го попитала: Абе, миличко, ти, дяда си без гащи, виждало ли си?



И пак същото внуче - Дядо, защо мама и тати като се скарат и им минава за пет минути, а вие с баба не си говорите със дни?
- Ееее, дядовото, тоя, които ни сдобряваше с баба ти отдавна умря :)))


А сега тичам за перфектните дни на мъжа и жената и за това как се къпе единият и как другият пол :)))
цитирай
19. gothic - Как мъжът тегли пари от банкомат:
24.07.2010 12:26
1. Паркира колата до банкомата.
2. Слиза, пъха картата, набира кода, взема парите.
3. Качва се на колата и отпътува.


Как жената тегли пари от банкомат:

1. Подминава банкомата около 20 м,
сеща се, че няма пари и рязко набива спирачки.
2. Отнася благословиите на няколко
шофьори зад себе си.
3. Дава на заден и след няколко опита
паркира що-годе близо до банкомата.
4. Вади червило, оправя си грима на
огледалото за обратно виждане.
5. Слиза, отива до банкомата. Търси картата. Намира я и я пъха в слота. Сеща се, че е забравила пинкода. Започва да търси листчето в дамската си чанта. Намира го, но без да иска, изсипва съдържанието й. Опашката й помага да събере джунджуриите. Тегли парите, тръгва. Чува писукането на банкомата и се връща за картата, която е забравила в слота. Пак тръгва. Отново се връща за разписката от
банкомата. Извинява се за десети път на опашката, хората кимат нервно с разбиране.
6. Качва се на колата и потегля. Кара 5 километра. Отпуска ръчната спирачка.
цитирай
20. sevdabg - По темата за банкерите :)))))))
24.07.2010 15:46
Разговарят две неомъжени приятелки.

- Как ще прекрате великденските празници? Пита първата

- Чудничко. Ще ни ни гостуват един адвокат, зет ми, един политик и един банкер. За обяд мама ще сервира още един пуяк :))))))
цитирай
21. анонимен - Разговарят две неомъжени прият...
24.07.2010 16:31
sevdabg написа:
Разговарят две неомъжени приятелки.

- Как ще прекрате великденските празници? Пита първата

- Чудничко. Ще ни ни гостуват един адвокат, зет ми, един политик и един банкер. За обяд мама ще сервира още един пуяк :))))))

Не измествай темата. За изневерите говорим..:-))))))))))))))))
Кит плува вкръг около самка и с упрек й говори:
- В колко страни по света, стотици екологически организации, сума ти политически лидери, милиони хора - всички се борят за това, нашият вид да продължи да съществува, а ти ми разправяш - "Главата ме боли...".
цитирай
22. sevdabg - Този много,,, много-много ми хареса :)))
24.07.2010 17:41
katana написа:
sevdabg написа:
Разговарят две неомъжени приятелки.

- Как ще прекрате великденските празници? Пита първата

- Чудничко. Ще ни ни гостуват един адвокат, зет ми, един политик и един банкер. За обяд мама ще сервира още един пуяк :))))))

Не измествай темата. За изневерите говорим..:-))))))))))))))))
Кит плува вкръг около самка и с упрек й говори:
- В колко страни по света, стотици екологически организации, сума ти политически лидери, милиони хора - всички се борят за това, нашият вид да продължи да съществува, а ти ми разправяш - "Главата ме боли...".

цитирай
23. sevdabg - ;))))
24.07.2010 17:45
Жена към съпруга си:
- Скъпи! Аз знам, че ми изневеряваш!
И аз знам, къде ми изневеряваш!
Знам дори с коя ми изневеряваш!
Единственото, което не мога да разбера е, с какво ми изневеряваш?

:))))))))))))
цитирай
24. sevdabg - и още един - култов ;)))
24.07.2010 17:46
Мъж и жена си стоят вкъщи и гледат телевизия и жената пита мъжа си:
- Мъжо, искаш ли да играем на море?
- Добре, но не знам как.
- Нищо сложно няма. Аз ще ти изневерявам, а ти ще се вълнуваш.

:)))))))))
цитирай
25. sevdabg - ;)))
24.07.2010 17:51
Съпругата пита мъжа си, преди да замине сам на курорт:
- А защо не си сложил халката си?
- Ти луда ли си! В тая жега...

:)))))))
цитирай
26. анонимен - Готииииииииииии! Помоооооощ!
24.07.2010 21:21
Скъсаха ни от изневери! Почвам и аз....:-)))))))))))))
цитирай
27. sevdabg - Добро утро Katana :)
25.07.2010 10:46
Какво започваш? ;)))

Поздрави друже !!!
цитирай
28. анонимен - Какво започваш? ;))) Поздрави ...
25.07.2010 19:36
sevdabg написа:
Какво започваш? ;)))

Поздрави друже !!!

Избирам си обект или обекти /виртуални/ и започвам с изневерите. Тъй, де.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sevdabg
Категория: Забавление
Прочетен: 1921864
Постинги: 386
Коментари: 5200
Гласове: 15144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930